Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til step 3,5,7,9.......

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil prøve at lave en side der kan skabe hits. Ikke så meget for intjeningen, men forventer jeg kan lære noget om SEO (i al almindelighed).

Men jeg mangler noget forståelse.

Step 1: Al det tekniske, ogsætning af f.eks. WordPress, køb af domæne o.s.v.

Step 2: Start indhold på siden, nogle sider og de første par indlæg eller 4.

Step 3: ???? <- Hvad nu??

Step 4: Flere indlæg.

Step 5: ???? <- Hvad nu??

Step 6: Flere indlæg.

Step 7: ???? <- Hvad nu??

Step 8: Flere indlæg.

...
...

You get the point! :-)

Oh, og et forrygende nytår til alle herfra! Beer

/Carsten

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 16:51

Helt basalt går disse step ud på at lave linkbuilding og skabe omtale.
Det kan gøres på mange måder prøv at google linkbuilding og der vil komme et hav af forklaringer frem :)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1758
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:24

Læs lidt om den samlede harmoni, du bør opnå her:

seo guide

Det er en god ide, at have en strategi FØR du overhovedet køber et domain navn.

Fra 11 år siden, besluttede jeg mig for, at min fremtid skulle være indenfor web og jeg lavede 3 sites indenfor de områder, der er mest af : virksomheder, erotik og Guides.

Ved ikke kun at have et enkelt website, tvang jeg mig selv ud i at skulle opnå færdigheder og viden indenfor mange felter, så jeg fik en meget bred viden.

Derfor vil jeg anbefale dig, at du ikke kun kaster dig over et wordpress, men også laver et site fra bunden i html samt dækker mere end et emne / site.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:43

hvad vil du satse få en unik ide du hele tiden kan skrive om

lav i det system der passer dig bedste , du bedste kan styre

vær social aktive alle steder

sæt dig grundigt ind i seo

få gerne videoer på siden

skriv løs

lav interne links opbygge ordbog omkring dit emme område

kør der ud ad hav fokus i at videre formidler dit budskab positivt denne egenskab opnås ved optræde pænt alle steder du er aktive ikke angribe give dem ros og overholde dette forum facebook med mere alle social steder kommes langt med at vær flink og overholde deres regler

få social medier på siden google plus facebook og twitter

man får altid nye ideer prøv og udføre dem vis du mener de virker , kan være hårdt nogle men en ide man får sætter man sig for , derved sæt mål og prøv og opnå dem

gode seo søgeord optimering bøger der giver ekstra ideer hvad du kan gøre

Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

et par gode tråde her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:29

Step 3: find et kvalitetlink, altså fra en side som skriver om noget relevant ift. Dit emne
Step 5: tilmeld den et par kataloger, lig nogle artikler på lidt artikeldatabaser som fx. Goon.dk
Step 7: find fora om dit emne, opret en profil og link til din side (når det er relevant)
Step 9: se om du kan komme i pressen på den ene eller anden måde og få links på den måde

Og så kan du egentlig bare starte forfra :-)

Det er meget struktureret sat op, men det bad du jo egentlig også om :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten,

Du mangler pkt enten 0,8 eller 1,5, hvor du skal tænke rigtigt nøje over, hvilke typer besøgende du gerne vil tiltrække, og hvilke søgeord, det derfor er relevant at optimere din kommende side mod. Gør du det arbejde forkert, kan næsten alle de følgende punkter være ligegyldige.

Husk nu endelig at tænke på mere end enkeltord. Altså ikke kun sige, at du vil være synlig på "havenisser", men også på "unikke håndmalede havenisser i træ", "havenisse i ler" osv.

(Optimalt set bør dette punkt også inkludere en vurdering af sværhedsgrad/konkurrence på de forskellige ord, men det er nok for svært for en begynder - og det skal du nok lære noget af i dit arbejde i almindelighed. Men brug i hvert fald lige Googles søgeordsværktøj til at få en idé om, hvor mange der søger på de forskellige udtryk).

Længere nede af listen kan du så indsætte nogle punkter, hvor du følger op på, hvordan det går med at blive synlig på dine valgte søgeudtryk, og hvilke søgninger, du har fået besøg på, som du aldrig selv har tænkt over i forvejen. Altså at kigge i din webstatistik og se, hvor du har fået besøg fra, og hvordan de besøgende har ageret på dit site. Sådan, at du kan optimere mere mod de søgeudtryk, der virker godt.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:49

Tak alle sammen, for jeres gode svar.

Jeg må til at i gang... Det er jo altid sjovt at lære noget nyt. :-)

Og godt nytår alle sammen!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)