Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MASSER AF KYS....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle aminoer

Nu er det nytårsaften i aften  Smile og hvorfor ikke lade nytårsfortsættet være MASSER AF KYS, KLEM OG NÆRVÆR med alle dem du holder af i det nye år.

Som selvstændig har du sikkert perioder, der kræver meget af dig, så husk at være nærværende. Vil du have støtte og opbakning fra dine omgivelser, så husk at være der for dem også. Man kan aldrig give for mange kys og klem til dem man holder af - det kommer kun godt igen.

Rigtigt godt nytår til alle jer og husk at det bedste i livet er jo alligevel gratis ..... Wink

Anja

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:05

Anja Nielsen:

Nu er det nytårsaften i aften  Smile og hvorfor ikke lade nytårsfortsættet være MASSER AF KYS, KLEM OG NÆRVÆR med alle dem du holder af i det nye år.

Sødt nytårsfortsæt :-) Håber du kommer godt ind i det nye år :-)

Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 11:19

Tak og i lige måde Smile

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 11:24
Hej Anja,

Det er et rigtig godt nytårsfortsæt! Særligt selvstændige lever et liv med 117 tanker og gøremål om dagen, som "skal" nås. Jeg tror meget på, at det er så ufatteligt vigtigt, at vi husker at stoppe op i hverdagen, så vi kan sætte pris på det og dem vi har- ellers kan vi hurtigt løbe tør for energi og venner og kæreste, der til sidst har fået nok.

Stop op- mærk jer selv og vær der for dem I holder af. Det er ikke værd at knokle 14 timer om dagen, hvis man mister alle dem, som virkeligt holder af en.

Rigtig godt nytår alle sammen!

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:42

Jamen godt nyt år..

Jeg vil dog modsige dig en smule. I år har vi fået en medlem mere til familien jeg er blevet far, og det er verden bedste ting :) Jeg dog sige at det ikke ligefrem er gratis :)

Ud over dette, ønsker jeg alle godt nytår.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:45

det kræver meget af en nystarten komme igang man skal sørge for alt bliver lavet der skal laves af en

alt hvad man selv kan lave laver man det kan være tidskrævende arbejde ,

jeg husker dette råd og giver så mange som kys og kram dem jeg holder af det er et dejligt iværksættere råd , dejligt med nogle gratis råd jeg takker herfra Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)