Tak og i lige måde Ronnie. mvh john sommer |
Mange tak,
Godt nytår til jer alle også :-)
Tak og i lige måde Ronnie. mvh john sommer |
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
Mange tak, Godt nytår til jer alle også :-) |
Hej Ronnie, Godt med en hilsen her på Amino! Desværre har jeg ikke nået at være forfærdelig aktiv på Amino i år, så det må vi håbe at jeg kan gøre bedre næste år :-) I må alle have en fantastisk nytårs aften og pas på fingrene! Jeg bruger dem i hvert fald til at taste med, jeg ved ikke med jer andre ;-) |
*** GODT NYTÅR og et LYKKEBRINGENDE 2012 ***
De Bedste Hilsner MILLA-PETIT ApS Webshoppen med Danmarks største udvalg i Italienske Business Tasker & Rejsetasker |
Lad 2012 blive dit bedste år nogen sinde og husk indsats er lig resultat.... Happy NEW year... |
Godt nytår til jer allesammen. Tusind tak for al den information, hjælp og viden jeg har fået fra dette forum. I vil helt sikkert se mere til mig i 2012. |
Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.
Godt nytår til alle og tak for al inspirationen og underholdningen - og god fornøjelse i aften. |
Kære Amino´er. I øvrigt er det der internet jo bare noget opreklameret l*rt, og jeg gi´r det en uge, max! |
Tilføj mig på Twitter
godt nytår herfra mit nye iværksættere bliver sikkert mere målrettet jeg skal have orden i sidste ting på min side og jeg derved kan bruge mere tid og et par steder måske , men satser hårdt på stadigvæk være noget aktive og give iværksættere tips der også kan give andre iværksættere fremgang jeg drikker måske lidt i dag med og lidt fest men satser hårdt på det ikke bliver for meget for sans og samling for skal være parat til et hårdt år der giver en vild fremgang og vækst og det kommer ikke af sig selv godt nytår år og næste år 2012 vil byde os på vi alle iværksættere har fremgang og vækst venlig hilsen Mikael Christiansen |