Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min første Hjemmeside

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg har lavet denne side til min kæreste Melina iversen, den er lavet da hun rider dressur på højt plan og derfor gerne vil skaffe sponsorer samt evt. elever og heste i ridning

 

 Dressur rytter søger sponsor 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre forholdsvis tydeligt, at det er sparsomt med erfaringen og/eller inspirationen som grafiker. Siden fremstår for grå, kedelig og skabelonsagtig til min smag.

Men det kan jo være, at der er andre, der er uenige med mig.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er et super godt første forsøg - og hjemmesiden loader super hurtigt. Jeg ville nok gøre mere ud af den grafiske del af hjemmesiden, hvis jeg var dig. 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Første indtryk: Jeg bliver lidt forvirret over hvad sidens formål egentlig er når jeg lander på den. Præsentation eller søgen sponsor.

Jeg forestiller mig at Melinda skal være det bærende på siden - det er hende, der skal præsenteres (så følger sponsor måske med). Jeg kommer ikke til at kende Melinda ret meget bedre ved at se siden. Hvad med et billede tæt på af hende under præsentationen, link til Facebook, twitter, G+ og måske en blog? Der kunne nok findes folk, som ville følge med i en kommende ridestjernes opdateringer.
Du kan tage et kik på hvordan andre personlige brands gør.

Jeg synes at sætninger som "siden er i sin spæde begyndelse" er fuldstændig turnoff. Der er da ingen af vores sider, som er "færdige". Søsæt siden med det I har og kan og lad være med at undskylde for det som ikke er.

Jeg synes også at siden i sit farvevalg er lidt for mørk. At den ligner en standard hjemmeside, synes jeg ikke der er noget galt i. Men den må ikke blive kedelig.

Sammenfattelse: jeg synes at siden mangler personlighed. Både i udseende men særligt i indhold.
Lidt udfordrende: Måske skulle du starte med at vise hende hvordan andre har lavet deres. Derefter lade hende vælge design - evt ved at tegne på et stykke A4. Endelig kan I overveje om det er en god ide at du laver hendes side, eller om det var bedre at få en udefra til at lave det; på den måde undgår i at følelser hæmmer kommunikationen om siden.

Jeg har selv lavet min foredragsside ved at rette et Wordpress theme til. Det kunne også være en mulighed.

Søren

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det social ville jeg ligge i højt fokus på få facebook og twitter og google plus på siden

kunne være en stor fordel lagde siden i wordpress flere fordel man kan abonner  nyheder rss og de social ting er lettere at få på siden enkel med et plug in

mere indhold forsiden

forsiden den titlen til google og udnyt google viser op til 67 tegn lav en mere sigende titlen derved flere klik også fra google af

 

 

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil foreslå dig/jer at udarbejde en sponsorbrochure, og efterfølgende kontakte virksomheder som I mener vil have gavn af at blive eksponeret igennem jer. Hvis du ønsker nogle konkrete eksempler på sådan brochures, er du velkommen til at kontakte mig gennem sitet..

JCE

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Jensen:

Hej Jeg har lavet denne side til min kæreste Melina iversen, den er lavet da hun rider dressur på højt plan og derfor gerne vil skaffe sponsorer samt evt. elever og heste i ridning

Hej Casper

Synes som udgangspunkt at det er dejlig simpelt. Man finder da i hvert fald hurtig ud af, hvad siden handler om. Jeg ville nok - som nogle af de andre også skriver - gøre lidt mere ud af det grafiske på siden. Hvis du er i tvivl, skal du være mere end velkommen til at kontakte mig.

Hvad bruger du forresten til at lave hjemmesiden med?

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Aarhus C.
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre forholdsvis tydeligt, at det er sparsomt med erfaringen og/eller inspirationen som grafiker. Siden fremstår for grå, kedelig og skabelonsagtig til min smag.

Men det kan jo være, at der er andre, der er uenige med mig.

Dbh

Thomas

Forstår hvad du mener, synes dog ikke det er så slemt igen :)

Brug billeder der har bedre opløsning.

Mvh

Frans

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

@TT Tekstforfatter: Mange tak for din feedback. Jeg kan godt se hvad du mener med den er lidt kedelig, tror dog jeg vil prøve at løse dette ved at få et godt baggrunds billed så baggrunden ikke er mat grå. Dog skal jeg lige have taget dette :)

@Andreas Linde: Mange tak for ros'en som jeg skriver til TT Tekstforfatter så vil jeg forsøge at ændre lidt der, er det dette du mener eller er der andet ?

@Søren Sjøgren: Tak for din kritik, med hensyn til sidens formål, har du nogle idéer til hvordan man kan gøre det mere klart, da begge dele er i fokus, som du rigtig nok skriver at hvis hun er i fokus får hun måske også nogle sponsorer?

Facebook, twitter mv. havde jeg ikke tænkt over tak for det :)

at få lavet siden udefra er desværre ikke en mulighed pt. da der ikke er penge til det :(

@Mikael Christiansen: Tak for din feedback, du skriver mere indhold forsiden: Mener du hermed at vi skal ligge mere indhold ud på forsiden? jeg forestiller mig at det gør den mere rodet

forsiden den titlen til google og udnyt google viser op til 67 tegn lav en mere sigende titlen derved flere klik også fra google af, Hvad mener du med dette jeg fanger den ikke helt?

@Jonas: Tak for feedbacken, Sponsorbrochure har vi også tænkt på, denne vil helt sikkert følge efter, dette er mere en passiv form for søgningsom jeg også mener er nødvendig. Hvis du har nogle eksempler på sådanne brochurer kunne jeg godt være interesseret i at se dem 

@Anders Helbo: Tak for feedbacken. Det var egentlig også mit mål at den skulle være simpel, synes tit sider bliver meget forvirrende så det er jeg da glad for at du også føler jeg har opnået. 

Med henblik på det grafiske, kunne jeg godt være interesseret i lidt råd og vejledning.

Jeg har lavet siden via www.mono.net

@Frans Bye Hansen: Tak for feedbacken, billederne er som du ganske rigtig fangede ikke dem med bedst opløsning, desværre er det hvad jeg har at arbejde med lige pt. (indtil næste stævne)  

 

 Dressur rytter søger sponsor 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige det er da et super første forsøg, men som der også bliver nævnt så bliver jeg lidt forvirret på forsiden. Og det grafiske mangler lidt.

Men ellers godt klart :)

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)