Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt affiliate website

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig simpel og ligetil. Super!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 23:19

Mads Rosenlund:
Hvad synes du der skal laves om iht. konventeringsknapperne ? :)

Gør dem større!

For mig at se udgør det du tjener penge på (at linke til forhandlerne) et alt for lille billede på din hjemmeside.

Jeg ville fokusere noget mere på at få brugerne af dit site til at klikke på dine konverteringsknapper, således du har større chance for at tjene penge. Går ud fra at dine besøgende først har en værdi for dig, når de har klikket videre til forhandlernes side og kønt noget der. Ret mig hvis jeg tager fejl.

Tænk på konverteringer hele tiden...

f.eks.

Når jeg trykker på "51 kanaler" ud for YouSee og ser oversigten over hvilke kanaler det drejer sig om, hvorfor skal jeg så ikke kunne klikke på køb fra den side??

Når jeg trykker på læs mere, kommer jeg ind på en fin side, hvor der f.eks. er præsenteret 3 forskellige abonnementer fra Yousee hvilket er super - og du har tilmed skrevet en super tekst, men sørg for guds skyld for at jeg som bruger hele tiden kan se en Køb her knap! Teksten er lang, og er man midt i teksten kan man ikke se en sådan knap. 

Håber det kan bruges til noget :)

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 23:23

Emil Lykkeskov:

Mads Rosenlund:
Hvad synes du der skal laves om iht. konventeringsknapperne ? :)

Gør dem større!

For mig at se udgør det du tjener penge på (at linke til forhandlerne) et alt for lille billede på din hjemmeside.

Jeg ville fokusere noget mere på at få brugerne af dit site til at klikke på dine konverteringsknapper, således du har større chance for at tjene penge. Går ud fra at dine besøgende først har en værdi for dig, når de har klikket videre til forhandlernes side og kønt noget der. Ret mig hvis jeg tager fejl.

Tænk på konverteringer hele tiden...

f.eks.

Når jeg trykker på "51 kanaler" ud for YouSee og ser oversigten over hvilke kanaler det drejer sig om, hvorfor skal jeg så ikke kunne klikke på køb fra den side??

Når jeg trykker på læs mere, kommer jeg ind på en fin side, hvor der f.eks. er præsenteret 3 forskellige abonnementer fra Yousee hvilket er super - og du har tilmed skrevet en super tekst, men sørg for guds skyld for at jeg som bruger hele tiden kan se en Køb her knap! Teksten er lang, og er man midt i teksten kan man ikke se en sådan knap. 

Håber det kan bruges til noget :)

Ja da - det kunne jeg helt klart bruge til noget. Mange tak for dine super gode inputs, det vil jeg snarest ændre. Jeg kan sagtens se nu at det alligevel også vil have betydning i det lange løb for konventeringen af de besøgende :D Cool.

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 23:52
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er ikke for at være ond, synes bare man ser de sites alle steder?:s.

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 22:37

Hey Mads.

Ser faktisk godt ud, nemt at bruge :).

Kunne du have interesse i at hjælpe os med at teste vores nye system, som kunne komme dig til gode :)

http://www.amino.dk/forums/t/149134.aspx

Der kan du se mere om det, tak :).

Dennis

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:47

Troede man kunne sortere priserne øverst i menuen Mindstepris men gør man det ser man bare en firkantet ramme og mere sker der ikke :(

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 23:46

LinkCentralen.dk:

Troede man kunne sortere priserne øverst i menuen Mindstepris men gør man det ser man bare en firkantet ramme og mere sker der ikke :(

Hovsa. Det kan jeg godt se. Det er mit logo der går indover min tabel ik?

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)