Jeg synes faktisk, det er en pæn side. Er enig med Jonathan i, at den minder om en anden side med tv-pakker.
Har nogle forslag til dig.
Først og fremmest kan jeg godt lide det lille tv med farve-linjerne. Det får straks een til at tænke i tv-baner. Fint-nok. Men så kommer dit valg af baggrund. Baggrunden er faktisk rigtig flot, men lidt malplaceret, fordi det leder tankerne (i hvert fald mine) hen på en website for en farve- eller trælast-handel! Vælg noget andet, også selv om du måske skal sige farvel til en flot baggrund. Men du beslutter selv.
I forsidens venstre side er der et links-panel. Fonten ville jeg ændre, idet du har valgt Times New Roman, eller noget, der ligner den. Vælg en anden font, fx som den, der er på dine tekst-sider. Her ligner det Arial, og det er ok. Farven på disse links er lysblå. Gør den mørkere, så hvert link bliver lettere at læse.
Nederst er der en tekst skrevet med lysgrå font. Også her bør du gøre farven mørkere.
Allernederst er der med en lille-bitte font skrevet noget med hvidt - det er ulæseligt, ja, undskyld! Gør fonten større og farven lettere læselig.
Der mangler en underside Om TV-pakke-priser.dk med oplysninger om, hvem du er, og hvor du "bor", og der mangler også en kontakt-formular.
Ellers en fin start.