Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt affiliate website

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger lidt feedback på min nye affiliate side omhandlende TV-pakker

Er der noget som ser forkert ud hos jer, eller noget som i miner kunne være lavet anderledes?

/Mads

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 20:52

Jeg synes den minder super meget om en anden hjemmeside med TV pakker - men den er da flot :)

.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 21:08

Hej Mads,

Jeg synes, at din side ligner TV-pakker.dk ekstremt meget. Men når det så er sagt, så synes jeg, at det er et flot logo du har og en overskuelig side.

Held og lykke med projektet :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10

Jeg synes faktisk, det er en pæn side. Er enig med Jonathan i, at den minder om en anden side med tv-pakker.

Har nogle forslag til dig.

Først og fremmest kan jeg godt lide det lille tv med farve-linjerne. Det får straks een til at tænke i tv-baner. Fint-nok. Men så kommer dit valg af baggrund. Baggrunden er faktisk rigtig flot, men lidt malplaceret, fordi det leder tankerne (i hvert fald mine) hen på en website for en farve- eller trælast-handel! Vælg noget andet, også selv om du måske skal sige farvel til en flot baggrund. Men du beslutter selv.

I forsidens venstre side er der et links-panel. Fonten ville jeg ændre, idet du har valgt Times New Roman, eller noget, der ligner den. Vælg en anden font, fx som den, der er på dine tekst-sider. Her ligner det Arial, og det er ok. Farven på disse links er lysblå. Gør den mørkere, så hvert link bliver lettere at læse.

Nederst er der en tekst skrevet med lysgrå font. Også her bør du gøre farven mørkere.

Allernederst er der med en lille-bitte font skrevet noget med hvidt - det er ulæseligt, ja, undskyld! Gør fonten større og farven lettere læselig.

Der mangler en underside Om TV-pakke-priser.dk med oplysninger om, hvem du er, og hvor du "bor", og der mangler også en kontakt-formular.

Ellers en fin start.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:15

der mangler nogle søge funktioner

• pris
  • kanal
  • signal
  • udbyder

fodnoten meget svært ser se lys brun der er hvidt imellem når tekst er hvid den lyse blå farve er også svær at læse på lys baggrund

gerne mere om tv pakker på siden der siger mere kanalerne hvad er der på dem af film md mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 21:38

Mange tak for svarene jeg vil straks se nærmere på det i har skrevet :)

Jeg vil godt give jer ret i at nogle af teksterne kan laves om til anden skrifttype, da det er svært læseligt

/Mads

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 21:45

Ja det er da ihvertfald ikke svært og se hvor din inspiration kommer fra...

Mvh Kristian

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 22:08

Mads Rosenlund:

Er der noget som ser forkert ud hos jer, eller noget som i miner kunne være lavet anderledes?

/Mads

Hej,

Synes din side er rigtig flot! Det skal du have :)

Om du så har lavet dig inspirere meget eller ej, det lader jeg andre om at diskutere :)

For mig at se skal du få styr på din tekst, den er utydelig flere steder.

Få skrevet en masse artikler - det giver masser af trafik! Sørg for at få integreret noget salg i artiklerne.

Kan se du allerede er i gang - Fortsæt med artikler så kommer du langt.

Lav' evt en søgefunktion, hvor folk kan krydse af hvilke kanaler de ønsker, også kommer du op med den pakke der passer bedst.

Få evt. lidt mere knald på dine Bestil knapper. Husk du ikke tjener penge på din side, så målet er at få dine besøgende hen på annoncerenes sider.

Lige lidt tanker :)

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 22:18

Emil Lykkeskov:

Mads Rosenlund:

/Mads

Hej,

Synes din side er rigtig flot! Det skal du have :)

Om du så har lavet dig inspirere meget eller ej, det lader jeg andre om at diskutere :)

For mig at se skal du få styr på din tekst, den er utydelig flere steder.

Få skrevet en masse artikler - det giver masser af trafik! Sørg for at få integreret noget salg i artiklerne.

Kan se du allerede er i gang - Fortsæt med artikler så kommer du langt.

Lav' evt en søgefunktion, hvor folk kan krydse af hvilke kanaler de ønsker, også kommer du op med den pakke der passer bedst.

Få evt. lidt mere knald på dine Bestil knapper. Husk du ikke tjener penge på din side, så målet er at få dine besøgende hen på annoncerenes sider.

Lige lidt tanker :)

Super mange tak :)

Jeg kan godt se jeg har været lidt for hurtig til at skrive nogle af artiklerne, det er helt klart noget jeg skal have arbejdet videre med.

Hvad synes du der skal laves om iht. konventeringsknapperne ? :)

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 22:22

Rigtig flot side!:)

Og det gør det meget mere overskueligt at tjekke priser:)

Synes også det er smart at når man trykker på antallet af kanaler, kommer det op på den måde der:)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)