Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring og indtjening

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i længere tid gået med koncept, som jeg har lagt en masse tid i for at kunne føre ud i livet.

Det er et community, som henvender sig til en målgruppe, hvor der umiddelbart ser ud til at være en interesse.

Jeg er studerende, men har alligevel gjort op med mig selv at bruge en del penge til at få et webfirma til at udvikle det, så det får de funktioner, som jeg har tiltænkt. Jeg føler virkelig for mit koncept, og vil gerne føre det ud i livet, selvom det måske ikke får den opmærksomhed, som jeg håber på.

Jeg har ingen erfaring indenfor at starte sådan noget her, men håber selvfølgelig, at jeg får det med tiden.

Men mit spørgsmål er, hvordan tjener man egentlig på sådan et community. Jeg ville jo rigtig gerne have en nogenlunde indkomst, så jeg rent faktisk kan leje et lokale til kontor, og eventuelt ansætte et par programmører til at vedligeholde og udvikle nye funktioner.

Tjener et community udenlukkende sine penge på annoncer? Annoncer som er henvendt til den målgruppe, man har? Eller er der andre former for indtjening, som er muligt?

Jeg ville virkelig ønske, at jeg havde nogen, som jeg kunne drøfte det med uden at skulle være bange for, at de ville misbruge mit koncept. Men jeg håber, at der er nogle herinde, som kan hjælpe mig lidt.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1756
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 14:57

Der er mange muligheder.

Du kan sælge annoncer som facebook gør, du kan også selv sætte annoncebanners på som affiliate.

Du kan lave brugerbetaling for en udvidet profil eller ekstra funktioner.

Du kan også køre alt uden annoncer og satse på salg af selskabet (aktier)