Se den her: |
Hej
Hvad skal bloggen bruges til ?
Er det som linket building til din webshop, eller vil du tjene penge på reklamer på den ?
Jeg kan ikke helt gennemskue det :)
Mvh
Frans
Se den her: |
Hej Hvad skal bloggen bruges til ? Er det som linket building til din webshop, eller vil du tjene penge på reklamer på den ? Jeg kan ikke helt gennemskue det :) Mvh Frans |
Jeg kan ikke forstår hvorfor du ikke lavet et subdomæne til dit domæne, og installerer wordpress på det. Det er enkelt, og lige til :0) |
For mange bokse. Og din adsense linkenhed overskrider den bagvedliggende boks' rammer. Der er for mange bokse ud til højre. Det spiller slet ikke for mig når jeg ser på den opdeling. |
Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk
Så mange Google Adsense reklamer er fuldstændig irrelevant efter min mening og så passer nogle af dem ikke ind i dine widgets andgående pixels... Ellers fin blog :) |
artikler er ekstrem korte på siden , med udgående links til anden siden , jeg forstår ikke formålet med siden men der mangler i den grad indhold og hvorfor denne side |
Desuden virker det som om at du KUN vil tjene penge på reklamer - hvilket er helt iorden, men pas på med at overdrive. |
tilslutter mig flertallet.jeg kna slet ikke se hvad siden skal burges til først så trode jeg du solgte de covers der er først på siden når den popper frem?! men så står der noget om film. altså selve opsætningen er pæn,men jeg ville aldrig ane hvad siden skulle burges til.dette må du kunne gøre bedre... |