Har du ikke en adresse på dem? |
Jo..det har vi...men hjælper det?
MvH
Peter
Jo..det har vi...men hjælper det?
MvH Peter |
Kunne man ikke tag kontakt til dem? De har vel modtaget det parti. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Det er også informationer, som de ik må videregive. Og i såfald at du får bankens oplysninger, så er du lige vidt. For banken må heller ikke videregive informationer eller diskuterer konkrete kunder. Så hvor vil du hen med det? |
Du har nok et godt udbytte af at nærlæse på de to links jeg lagde i indlægget. Her vil du kunne se hvorfor! Se linket om: Indsigelsevejledningen mvh john sommer |
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
John Sommer@ "Du har nok et godt udbytte af at nærlæse på de to links jeg lagde i indlægget. Her vil du kunne se hvorfor! Se linket om: Indsigelsevejledningen" Hvorfor hvad ?? Så vidt jeg kan se er det indsigelsesblanket som kortholder udfylder til banken - hvad har det med sagen at gøre ? Skær gerne ud i pap hvad du mener :)
|
Derfor: Bemærk at der er to blanketter: Det er kortholder der har indgivet indsigelse ifølge oplyste fra PBS til Peter. Derfor er det indsigelses blanketten for kortholder er i anvendelse. Af denne fremgår det at der skal være foretaget en kontakt til leverandør bla.: Kontakt til kortindløser/forretning For punkterne 3, 4, 5 og 10 skal oplyses, hvordan kortholder har kontaktet forretningen (f.eks. telefonisk eller pr. e-mail) og resultatet af henvendelsen (f.eks. kortholder fik intet svar, forretningen fastholdt at…….. Det fremgår ikke at der har været foretaget en sådan men det ved Peter jo! Endvidere noget om tidsfristerne men se det nu igennem! Mvh John sommer |
John jeg tror ærligt talt, at du selv skal læse dine links, inden du prøver at lære os andre om problemet. Vi har været i lignende situationer før, og derfor kender vi proceduren 100%... Kortholder = Kunden som bruger kortet Kortudsteder = Banken som udsteder et kredit- eller debitkort til kunden. Mig bekendt er Peter ingen af ovenstående, hvorfor jeg slet ik forstår, hvorfor du bliver ved med at køre rundt i det? |
Det er oplyst af Peter at PBS skriver: "kortholder har gjort indsigelse......." Derfor er det kriterierne på denne blanket der skal være opfyldt før PBS foretager sig noget. Og når du læser på blanketten for kortholders indsigelse er der en række kriterier der skal være opfyldt før PBS foretager sig noget. Og når PBS foretager sig noget sker det ved henvendelse til kortudsteder ikke til kortholder. Det der muligvis kunne gøres her var jo at følge op på om vareleverancen er modtaget og til hvem samt om det er kortholders adresse og navn der er leveret til! Hvis ikke er der grundlag for politianmeldelse - svindel - bedre endnu advokater på sagen hvis beløbet er stort nok - advokater og dommere kan få adgang til disse oplysninger både ved PBS og ved kortudsteder! Men som det fremgår her er der flere vinkler på dette http://www.amino.dk/forums/t/84557.aspx?PageIndex=1 mvh john sommer
|
Tak for en god diskussion. Vi har været i kontakt med PBS...kortet er stjålet i USA og kortholder har gjort indsigelse rettidigt.....dog har der været en vis eksepditionstid efterfølgende. Desuden har vi talt med ScanNet..som oplyser, at man er igang med noget 3 D-Secure, som endnu ikke er frigivet af ScanNet. Vi har foreslået, at man kan køre koden differentieret på danske og udenlandske kunder, hvilket Scannet vil overveje. Man synes, det var et godt forslag. Vi kan således konstatere, at pengene er tabte......dyre lærepenge..desværre. Godt nytår til alle. MvH Peter |