Kan du ikke alliere dig med en Bankmand eller en i netværket der kan vende de regler på hovedet, PBS holder sikkert på deres regler, men også hvad der er nemmest for dem... lad dem slås lidt for det... Jeg bliver fandme så ærgerlig når jeg hører den slags.... øv bøv... |
Peter - Revisor:Securecode er det det samme som kontrolcifre?
Selvom 90 dages fristen er overskredet?
Nej SecureCode er en kode/password, som kunden selv har valgt.
Du skal slå på, at de 90 dage er overskredet, og måske det kan få PBS til at ændre afgørelsen. Jeg kender til sager, hvor små beløb ik blev ændret, da kortejeren ik opdagede dem før pga beløbets størrelse, mens sager med større beløb er blevet ændret med henvisning til 90 dage, da kortejeren burde have opdaget, at der manglede et større beløb på kontoen. Og da anmeldelsen er sket efter de 90 dage, så blev sagen anset for at være anmeldt efter udløb.
Så der er et håb, men det er op af vejen, hele vejen...