Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pres kunden til at købe mere (I sidste øjeblik)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er!

Jeg har lige gennemført en handel på avxperten :-)

Og de valgte at presse mig til at købe mere i absolut sidste øjeblik! Faktisk så sent at jeg ikke havde mulighed for at annullere min handel. Jeg havde indtastet mine kort oplysninger og havde trykket gennemfør handel.

Så jeg var blevet kunde :-) De vælger så at give mig nogle ekstra tilbud som jeg kan tilføje til min handel.

Men jeg har kun 5 minutter

Jeg tror dette giver dem en del ekstra ordre :D Har du selv prøvet noget lignende? Og hvad synes du om det?

Personligt synes jeg det er genialt! Kunden har taget sit kort i brug og er åben for køb! Derfor er det smart at spørge kunden på et punkt hvor kunden har vist åbenhed!

Jeg optog det lige hurtigt med jing  

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:18

Hej Alexander

Ja, det er smart.

Det startede i sin tid i Holland, hvor det i dag er hovedparten af alle store sider/shops som kommer med "last minute" køb.

Jo, jeg har oplevet det en del gange, men er aldrig blevet fristet til at købe yderligere.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 21:20

Nogle tilfælde synes jeg det skide smart, andre gange har jeg forladt siden i demonstration over deres mersalg.

Heriblandt kan vistaprint nævnes. (Dog har jeg på fornemelsen de er til erhverv.)

Billige priser opfront, så koster farven på t-shirten en 10er ekstra, størrelse -m -l en 10er ekstra. sådan nogle små beløb. Alt det måtte jeg leve med, og kunne jeg også sagtens da de var billige opfront.

Så kom vi til leveringen. - tror de ville have 80kr for den billigste levering, og så kunne den være her mellem 14-22 dage senere, hvis man virkelig stod og skulle bruge det til en anstændig tid kunne man komme op på ca 200kr. for en normal 2-5 dages levering.

Der mistede de mig som kunde, og alle andre der søger det samme anbefaler jeg også at købe et andet sted.

- hvorimod andre brancher såsom av-eksperten, lige kan tilbyde lidt billig tilbehør til din bestilling, hvis du er frisk synes jeg er et fint tiltag.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander Baandrup Larsen:
Jeg havde indtastet mine kort oplysninger og havde trykket gennemfør handel.

Når du først har indtastet kortoplysninger og trykket gennemført handel så bør de ikke kunne forhøje beløbet. Når du taster dine kortoplysninger så skal der stå hvor meget der bliver trukket fra dit kort og de har ikke lov til at trække mere.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:28

Også modtog jeg denne mail som henviser mig til trustpilot og frister mig til at komme igen snart:

Rabatkode

Som tak for dit køb vil vi gerne give dig en rabatkode til vores netbutik.

Ved at indtaste rabatkoden får du 10% rabat på hele din næste bestilling!
En god mulighed for at spare masser af penge!
Din rabatkode er: XXXXXXXXXXXX
Rabatkoden skal indtastes på nedenstående side og skal indtastes før næste bestilling.
http://www.avXperten.dk/Information/Rabatkode
Rabatkoden er gyldig i 3 måneder fra i dag.

Trustpilot

Mange tak for din handel hos os.
Vi forsøger at tilbyde den bedste og mest troværdige service til alle vore kunder, og i den forbindelse håber vi, at du har et par minutter til at fortælle, hvad vi har gjort godt og hvad vi har gjort rigtig godt.

Bedøm os på TrustPilot
Klik her for at bedømme os på TrustPilot
På forhånd tak! 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:30

Hi Alex, 

Very smart, of them and of YOU,

5 stars!

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:31

Niels Henriksen:
Når du først har indtastet kortoplysninger og trykket gennemført handel så bør de ikke kunne forhøje beløbet. Når du taster dine kortoplysninger så skal der stå hvor meget der bliver trukket fra dit kort og de har ikke lov til at trække mere.

Hm.. :/

Det er selvfølgelig ikke smart hvis det er imod den danske lovgivning :-(

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:49

Alexander Baandrup Larsen:

Niels Henriksen:

Hm.. :/

Det er selvfølgelig ikke smart hvis det er imod den danske lovgivning :-(

Det er også imod Visa og Mastercards regler, som Niels nævner... 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)