Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du 250.000 til overs??? (smiler) hvordan får jeg disse penge?

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 1000 tak for et rigtig brugbart svar! 
Det var lige præcis sådan noget lignende, jeg tænkte at NOGEN da MÅTTE være interesserede i. Måske er Danmark og den danske befolkning bare ikke klar til det endnu? Det syntes jeg da ihvertfald, man kan se ud fra indlæggene og folks reaktion på, at jeg tænkte at der måske sad én og havde lyst til at låne, til et lidt højere rent :-) Jeg tjekker lige siden ud. 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 20:43

@Allan: som værnepligtig er lønnen kr. 7.326,40 om måneden. De er skattepligtige.
Derudover udbetaltes skattefri kostgodtgørelse på kr. 200,00 pr. dag. Men du betaler også selv for din kost. Der er i øjeblikket ventetid flere steder til at komme til at aftjene sin værnepligt.
Livet som soldat skal man vælge fordi man vil det - ikke for at tjene penge.

@Trådstarter: det kan nogle gange betale sig at spørge i flere forskellige banker. Men vær opmærksom på at du kan risikere at betale en meget høj rente, hvis din situation vurderes usikker.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10

Søren Sjøgren:
@Trådstarter: det kan nogle gange betale sig at spørge i flere forskellige banker. Men vær opmærksom på at du kan risikere at betale en meget høj rente, hvis din situation vurderes usikker.

Sandt.. Man kan vel godt afprøve trickset med et vel-udarbejdet budget - hvordan ser din indkomst/udgifter ud år 1, 2, 3, 4 og derefter..

Og så gør dig selv den tjeneste at få en flot udtalelse fra din bank, hvor de fortæller at de er tilfreds med din kontohåndtering de sidste x-antal år. Sådan en fik jeg da jeg flyttede til Sverige fra min danske bank.

Alene den anbefaling betød at min svenske bank ikke stillede et eneste spørgsmål ved at udstede et VISA kort, 2 dage efter havde jeg det..

Tror det betyder noget indenfor bank verdenen... Det var en form sag at få min danske bank til, de anbefalede det endda selv - jeg havde ikke skånet det en tanke.

Kontakt derefter diverse banker i dit lokalområde, og forhør dig om mulighederne.

Det er generelt lidt at omgå sund fornuft, og som Søren siger resikere du en højere rente. Dog kan du have henblik på at refinansiere det indenfor et par år.

Men jeg har hørt flere det er lykkedes for... Men en del af dem er også endt med at erkende at de sidder for hårdt i det økonomisk - så derfor vil jeg principlet aldrig anbefale det.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 21:27

Hej Søren,

Jeg har skam selv været inde at springe for nogle år siden :-)

Jeg ved godt man ikke bliver rig af at være værnepligtig, men hvis alternativet er at være arbejdsløs uden nogen form for understøttelse, hvor man også selv skal betale sin kost og andre udgifter, så er det da et meget bedre alternativ.

Nå, men vi er vidst lidt offtopic i forhold til trådstarters ønske om at låne penge - det var bare et forslag til at afhjælpe stilstandssituationen.

Held og lykke med lejligheden / jobsøgningen.

Mvh Allan

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hun kan altid få arbejde på Grønttorvet hvis hun gider starte kl. 2 eller 3 om morgenen og har lidt kræfter Smile

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

tilmelde dig alle steder som tilkalde vagt vis du står 200 steder i københavn er chancen  større end vis du står 50 steder http://vacancies.dk/job/paedagog-361/

led overalt vinter vis hård kommer masser af arbejde som avisbud , snerydning med mere udendørs arbejde gider færre vis det er koldt og du trænger til penge

ingen kan kræve man tager de meste dårlige jobs dårligste betalt afløser kender man ikke jobet og det er derved normalt hårdere men vis mangles penge finder man sig nogle gange i meget det er ekstremt hårdt arbejde udenfor om vinter og til ikke til verdens bedste løn , nogle mangler så meget så de tager disse jobs det er ikke sjovt man er dødtræt når man går hjem og man har måske verdens største sted at bo imens man spare op til sin drømme ting

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 23:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu aner jeg ikke hvor du er fra, men jeg har en ledig  fuldtids stilling i Kbh....

opsamling af indkøbsvogne,  kørsel på en fast rute.. Det er fuldtids... :P

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ma92bj:
Jeg vil mene, efter at have søgt 150 jobs, så har jeg gjort en indsats..

Ja og andre har søgt flere og i forskellige brancher.

Ma92bj:
Findes der en der kan lukke denne tråd? Jeg spurgte pænt om et spørgsmål, der er frivilligt at svare på, men bliver stille og roligt mere provokeret...

Tråden bliver ikke lukket bare fordi du ikke bryder dig om de svar der kommer.

Vi kan ikke altid få det vi gerne vil have og andre gange må vi spare op så meget vi kan. Der er mange der sætter penge til side for at nå deres mål og imens så lever de sparsomt. Hvis du ikke kan låne til at købe en lejlighed så lej en. Ja den koster mere om måneden men det er nu engang sådan det er.

Hvis du virkelig vil have en lejlighed så KAN du også - det kræver bare at du selv gør en indsats målrettet.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har 250000 kr du kan låne, du skal bare lige sende mig et mindre beløb på 5000 kr til administration først. Du kan sætte pengene ind på min konto i Nigeria.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:29

Ma92bj:

Nej det siger du ikke :o ?

Du kan ikke have en kandidat når man er 19, er vi enige om det? Det er umuligt da du begynder i skole som 6 årig, og herefter taget det mindst 18 år... 

Det er måske en idé at få en kandidat-grad, et fast højtlønnet arbejde, før du gældsætter dig. Det er generelt en god idé at have cashflowet i orden inden man bruger andres penge.

Jeg kan godt forstå du ikke kan få lån fra banken. Hvis du gerne vil "gamble" så brug de penge du har på at investere i højrisiko-aktier. Så kan du måske være heldig. Jeg vil ikke anbefale det, men det er en mulighed.

Når du selv har pengene kan du købe lige hvad du har lyst til uden at være afhængig af andre. Det er altså lidt sjovere....

Dbh. Yngvi

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)