Jeg investerede ikke mange 1000 i højrisiko, og tjente omkring 20.000 kr, men man skal stoppe mens legen er god, for så gik Amagerbanken konkurs, og så har det bare ikke været det samme siden :-)
Det rigtig nok, men problemet bunder i, at jeg ikke kan finde en lejebolig. De er som regel alt for dyre, og kollegiernes har 2-3 års venteliste, og så kan jeg desuden ikke søge kollegie før 3 måneder før uddannelsesstart.
Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, men jeg læste at i begge var under uddannelse - og efter hvad jeg kunne se stod der CBS et sted?
Et lille fif: på tietgenkollegiet (et af danmarks lækreste kollegier) er der en ret lille venteliste på dobbeltværelser der er ca. 50 m² til ca. 4500 om måneden, så der kan i nok ret hurtigt få noget.
Jeg investerede ikke mange 1000 i højrisiko, og tjente omkring 20.000 kr, men man skal stoppe mens legen er god, for så gik Amagerbanken konkurs, og så har det bare ikke været det samme siden :-)
Og at amagerbanken gik konkurs vidste vi allerede et halvt år før de gjorde, aligevel var der nogle der var så dumsmarte at lade alle deres penge blive i banken frem for at flytte dem til et sikkert sted.
vh AB
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.