Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du 250.000 til overs??? (smiler) hvordan får jeg disse penge?

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg investerede ikke mange 1000 i højrisiko, og tjente omkring 20.000 kr, men man skal stoppe mens legen er god, for så gik Amagerbanken konkurs, og så har det bare ikke været det samme siden :-)

Det rigtig nok, men problemet bunder i, at jeg ikke kan finde en lejebolig. De er som regel alt for dyre, og kollegiernes har 2-3 års venteliste, og så kan jeg desuden ikke søge kollegie før 3 måneder før uddannelsesstart. 

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 12:40

Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, men jeg læste at i begge var under uddannelse - og efter hvad jeg kunne se stod der CBS et sted?

Et lille fif: på tietgenkollegiet (et af danmarks lækreste kollegier) er der en ret lille venteliste på dobbeltværelser der er ca. 50 m² til ca. 4500 om måneden, så der kan i nok ret hurtigt få noget.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:45

Jeg er studerende på CBS pr September, men tak for tippet! Det ser godt ud, ved du hvorfor der er kort venteliste? Det ser jo rigtg godt ud.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 12:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er kun kort på dobbeltværelserne - fordi man skal være par (bor selv på et).
På enkelt værelserne er ventelisten noget længere  

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ma92bj:
Jeg investerede ikke mange 1000 i højrisiko, og tjente omkring 20.000 kr, men man skal stoppe mens legen er god, for så gik Amagerbanken konkurs, og så har det bare ikke været det samme siden :-)

Og at amagerbanken gik konkurs vidste vi allerede et halvt år før de gjorde, aligevel var der nogle der var så dumsmarte at lade alle deres penge blive i banken frem for at flytte dem til et sikkert sted.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)