Jeg er interesseret i at høre hvad et system som dette vil koste ? siden er bilmodel.dk og jeg er interesseret i selve systemet og ikke så meget selve hjemmesiden, som jeg selv ligger til.
Kan et system som dette kunne indføres i et Joomla template ?
En template til Joomla styre kun designet, og de funktioner der er brugt på den side kan umiddelbart laves i Joomla, out of the box.
Hvis der ikke skal laves et template, er det opsætning af funktionerne i Joomla, tilpasning af billeder og oprettelse af alle artiklerne der tager tid.
Mit bud er 8-10.000 måske mere alt efter hvor meget siden ellers skal trimmes, og om der skal laves ekstra grafik osv.
Jeg kan ikke lave det som en Joomla template - men det må tage langtid siden Teddy siger 8000-10000..
Ville tage 3-4.000 for det.
Det kommer vel an på så meget ? :)
Hvordan vil du vedligeholde dine data, omkring disse biler? I princippet kan Wordpress klare udfordringer relativt nemt, men det vil kræve at man opretter alle siderne som artikler.
Hvis du derimod har alle data i CSV, skal det hellere laves fra bunden. Eller du skal have et eller andet smart back-end til at håndtere alle disse data.
Den slags projekter her, dør nemlig normalt fordi folk tror det er "bare lige"-effekten at få de mange data ind :-)
Men hvis du seriøst gerne vil videre med det, så prøv at beskrive så meget du kan, af hvad du tænker og send mig en mail på jh@webpad.dk - så retunere jeg en pris indenfor en dags tid :-)
Mit umiddelbare bud vil være 5000kr - kan nok ikke betale sig at lave i Joomla, da det hele alligevel skal kodes. Hvis du vil snakke videre, skal du være velkommen til at skrive til mig på niels@nweb.dk.
min tanke var at man skulle kunne oprette data på de forskellige biler i backend men opså i frontend hvor brugerne kan indberette data på de forskellige biler, som jeg så kun skal godkende, før de er online.
Data på bilerne skal kunne oprettes i en samlet løsning, ikke hvor man skal oprette en artikel hver gang.
min tanke var at man skulle kunne oprette data på de forskellige biler i backend men opså i frontend hvor brugerne kan indberette data på de forskellige biler, som jeg så kun skal godkende, før de er online.
Data på bilerne skal kunne oprettes i en samlet løsning, ikke hvor man skal oprette en artikel hver gang.
Der findes dette theme til wordpress link. Ved dog ikke om det har den funktionalitet du beskriver her til sidst.
Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!
Det kan løses forholdsvist simpelt med ZOO fra YooTheme til Joomla.
Det kan du selv oprette typen "bil" og så kan du indtaste biler fra backend eller lade brugerne tilføje fra frontend. Det kræver lidt tilpasning at få det 100% som du vil have det, men det ville være tåbeligt at starte fra bunden.