Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at lave et system som dette ?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Zoo og K2 er to kandidater - dog er de også begrænset af deres ønske om at være generalist CCK type komponenter til content.

SobiPro og SeBlod er nok 2 stærkere valg - Sobi og SobiPro fordi det er mere det du søger.

SeBlod fordi det er et meget stærkere CCK værktøj.

Der findes også andre som Moset Tree og Flexicontent som tåler nævnelse.

Derudover har vi en komponent i støbeskeen som hedder redITEM - den bruges bl.a. på www.rolf-barfoed.dk og www.baadmagasinet.dk til henholdsvis lejelighedsvisning, søgning og agent og bådmarkedet.

Den integrere også til redMEMBER så hvis brugerne er logget ind så kan de gemme søgninger og få en alert på mail når det er et match (og også forberedt til SMS alert).

Vores redITEM er dog ikke udgivet offentligt - så det er noget vi laver ondemand pt. men jeg vil tro vi er klar til at publishere den til vores abonenter på www.redcomponent.com i marts måned (Vi mangler at lave dokumentation - komponenten er sådan set færdig).

Vi har dog også redLIST som langt hen ad vejen også kan gøre det og som også har Google map support osv.

Men altså du står over for 2 veje i mellem en CCK type komponent eller en Directory type komponent.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen med at lave en konkurrent til bilmodel.dk var at den ikke var opdateret og der manglede data på mange af bilerne.

Så fandt jeg denne side http://bildata.dk/ som har ALT det min side skulle have, så jeg har droppet ideen igen, da arbejdet er meget omfattende ved at lave sådan en side.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)