Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mette Lisby videointerview?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah, c'mon, Martin, det er fandme for tyndt. Det er okay, når jeg anmelder/skamroser visse Aminoers websites (og det gør jeg), men når jeg forholder mig kritisk til en af de "iværksættere", du gerne selv vil have "i hus", så er det bare ikke okay? Til trods for, at jeg - eksempelvis - synes, at det er super-cooll, at der et interview undervejs med Jannik Olander, som jeg respekterer så meget - og hvilket jeg også har pointeret!?

Ja selvfølgelig er det okay at rose andre :-)
Det jeg anfægter er din ukonstruktive kritik af en person du tydeligvis intet kender til.
Havde du i stedet skrevet: "Martin, hvorfor er det du vil interviewe en pige der laver standup? Lave hun noget jeg ikke kender til?" så havde du fået en god debat og jeg havde sikkert gidet at skrive endnu mere om hvad hun laver.

Men som du skriver i dit næste indlæg, så var du nok ikke på toppen her til aften og det er helt ok og flot at indrømme.

De bedste hilsner

Martin

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 03:09
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg hader Mette Lisby, læser ofte hendes klumme i den lokale sprøjte og er mildest talt ikke imponeret af hverken intelligens eller humor - så det er helt fint for mig at du ikke har fået et interview med hende martin ;-)

Så desuden noget fra hendes show, igen ikke overbevist.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristoffer Broholm:

Jeg hader Mette Lisby, læser ofte hendes klumme i den lokale sprøjte og er mildest talt ikke imponeret af hverken intelligens eller humor - så det er helt fint for mig at du ikke har fået et interview med hende martin ;-)

Så du vil ikke vide hvordan hun driver en møj succesfuld forretning, som intet har med stand up at gøre?
Jeg er sgu lidt overrasket over at man som iværksætter kan være så ignorant.
Men lad det nu ligge, der bliver ikke noget interview og jeg sidder alene med alle de guldkorn jeg fik den aften.
Your loss :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kristoffer Broholm:

Jeg hader Mette Lisby, læser ofte hendes klumme i den lokale sprøjte

Hvorfor læser du dog også hendes klumme (endda ofte), hvis du hader hende så meget? Og så oven i købet skriver at du er glad for at der ikke kommer et videointerview. Der er jo ingen der tvinger dig til at se det, eller læse hendes klummer. Det giver jo ingen mening..

Personligt har jeg det på samme måde med de udgydelser Sørine Gotfredsen er kommet med. Da det gik op for mig at jeg bestemt ikke bryder mig hende og hendes klummer, holdt jeg ganske enkelt op med at læse dem. Det har virket fint for mig. Hvis der skulle være mennesker der gerne vil se et videointerview med hende, ville det også være fint med mig, jeg ville bare ikke selv være en af dem der ville se det.

Nå, jeg undrer mig bare..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Martin Thorborg:

Kristoffer Broholm:

Så du vil ikke vide hvordan hun driver en møj succesfuld forretning, som intet har med stand up at gøre?
Jeg er sgu lidt overrasket over at man som iværksætter kan være så ignorant.
Men lad det nu ligge, der bliver ikke noget interview og jeg sidder alene med alle de guldkorn jeg fik den aften.
Your loss :-)

De bedste hilsner

Martin

Martin, at du gider at bruge din tid på at svare den slags kommentarer forstår jeg ikke, men samtidigt beundrer jeg din uendelige tålmodighed. 

Men det er fandme for galt at du skal bruge din tid på den slags i stedet for at bruge den på det store flertal af aminoer, som faktisk forstår den store værdi du tilfører med dit slid. 

De her interviews, du laver med vildt interessante og succesfulde iværksættere rundt om i den store verden, er sindsygt spændende og lærerige for alle som interesserer sig for købmandsskab. Og tak fordi du gør det. Det var vel egentlig det jeg gerne ville skrive. :-)

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 16:05

Martin,

Uendelig respekt for dit arbejde og gåpåmod. Min kommentar betød ikke nødvendigvis at hun ikke havde noget fornuftigt at byde ind med - det har mange vel, men mere at jeg ikke var stor fan af hendes personlighed som man jo får et godt indblik i med sådan en klumme.

Ja, hvorfor læser jeg så hendes klumme en gang i mellem det er jo interessant, men når jeg skal træde af på naturens vegne tager jeg avisen med, og da det jo naturligvis gøres ofte får jeg næsten altid lige skimtet hendes klumme ved gennemlæsningen.

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Fra  Torben Scharling Skrevet kl. 22:02

Kunne eller helt vildt godt tænke mig at høre om Mette og Jespers forretninger og deres ryk til USA. Især da det de laver er direkte relateret til det jeg selv laver, og gerne vil opnå - og hvor jeg gerne vil bo. Trist...Men who knows, kan jo være du er heldig at få et ja en anden dag. Måske ændrer hun mening, hvis hun ser nogle af dine andre interviews på et tidspunkt :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:50
Fra København
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Fra  Torben Scharling Skrevet kl. 07:44

Ja tak har set det, meget inspirerende ! :)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)