Jeg syntes der på nettet mangler en god oversigt over hvem der har de bedste abontementer, i forbindelse med køb af ny telefon.
Hos Telmore, betaler man ikke abontement, men skal mindst bruge for x antal kroner i x antal måneder, mobilen koster x antal kroner samtidig med at man skal afdrage på resten af mobil prisen.
Andre selskaber har blot abontementer, hvor alt er inkluderet osv.
Eller en oversigt over IP telefoni, en hjemmeside, hvor du måske endda tilbød at an kunne ringe gratis fra den. Den kunne være finansieret af reklamer (ved ikke om dette er muligt)
Jeg syntes der på nettet mangler en god oversigt over hvem der har de bedste abontementer, i forbindelse med køb af ny telefon.
Det er jeg helt enig i!
Der findes vel også to typer forbrugere... Dem der gerne vil smide x-antal tusind kroner på bordet, og bare vil slippe med den laveste månedlige-ydelse.
Og så dem der maks vil betale 1 kr. for den, og tilgængel ikke har noget imod at betale 4-800 kr for den om måneden.
Hvis man kunne lave en slags søgemaskine, ala Rejsesøgemaskinen Momondo - hvor du indtaster kriterierne, og så få spytter resultaterne ud, med forskellige sorteringsmuligheder!
Hvis man kunne lave en slags søgemaskine, ala Rejsesøgemaskinen Momondo - hvor du indtaster kriterierne, og så få spytter resultaterne ud, med forskellige sorteringsmuligheder!
Ikke helt det samme, men der er allerede lavet en app der måler dit forbrug, hvorefter den finder det abonnement der vil være billigst for lige præcis dig - temmelig smart.
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?