Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp.. Hvad skal jeg bruge mit domænenavn til

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aulum
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Syntes selv jeg har fundet et ganske godt domæne navn, men er dog i tvivl om hvad jeg vil bruge det til.

Har i starten tænkt på et teleselvskab, men syntes det virker for uoverskueligt og et marked der er svært at komme ind på.

Domæne navnet er: 1call.dk

Jeg søger en partner med en god ide. :)

MVH Anders Dam.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 16:50

Hvad med noget affiliatenetværk? inde for telefonskaber? 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 16:55

Du kunne få lavet en algoritme, så din hjemmeside kunne regne det bedste tilbud ud til folk.

Mobil kriterier som:

Pris/pris pr måned
touch
Mærke:
hvor ny mobilen er

Abonnement kriterier som:
Hvor meget taler du
Hvor mange smser sender du
MMS
Pris restriktioner

osv..

Så sælge mobilen eller abonnementet med affiliate indtjening.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:10

Jeg syntes der på nettet mangler en god oversigt over hvem der har de bedste abontementer, i forbindelse med køb af ny telefon.

Hos Telmore, betaler man ikke abontement, men skal mindst bruge for x antal kroner i x antal måneder, mobilen koster x antal  kroner samtidig med at man skal afdrage på resten af mobil prisen.

Andre selskaber har blot abontementer, hvor alt er inkluderet osv.

Eller en oversigt over IP telefoni, en hjemmeside, hvor du måske endda tilbød at an kunne ringe gratis fra den. Den kunne være finansieret af reklamer (ved ikke om dette er muligt)

Blot et par ideér :--)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18

Ma92bj:
Jeg syntes der på nettet mangler en god oversigt over hvem der har de bedste abontementer, i forbindelse med køb af ny telefon.

Det er jeg helt enig i!

Der findes vel også to typer forbrugere... Dem der gerne vil smide x-antal tusind kroner på bordet, og bare vil slippe med den laveste månedlige-ydelse.

Og så dem der maks vil betale 1 kr. for den, og tilgængel ikke har noget imod at betale 4-800 kr for den om måneden.

Hvis man kunne lave en slags søgemaskine, ala Rejsesøgemaskinen Momondo - hvor du indtaster kriterierne, og så få spytter resultaterne ud, med forskellige sorteringsmuligheder!

Det er der god business i, tror jeg!! :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:27

Jannik Hansen - MaxiWeb:
Hvis man kunne lave en slags søgemaskine, ala Rejsesøgemaskinen Momondo - hvor du indtaster kriterierne, og så få spytter resultaterne ud, med forskellige sorteringsmuligheder!

Ikke helt det samme, men der er allerede lavet en app der måler dit forbrug, hvorefter den finder det abonnement der vil være billigst for lige præcis dig - temmelig smart. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:15

Nu er det ikke alle der har Iphone :-) Langt fra, selvom mange har.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)