Pt. har vi ca. 200-250 unikke besøgendepr. dag, og godt over 50.000 sidevisninger pr. måned og holder på brugerne i ca. 5 minutter pr. besøg. Det synes jeg er ret godt. Vi har 3000 registrerede brugere.
Jeg har dog måtte erkende internet slet ikke er mit felt, og kapitalen er helt væk. Jeg har 2 muligheder, det ene er frasalg, hvilket jeg faktisk gerne vil da jeg har en anden forretning som tager en del af min tid. Den anden er at få boostet omsætning nok til at siden løber rundt 100% og laver et overskud således jeg kan forsvare min tid på siden overfor min partner i den anden virksomhed.
Jeg kunne derfor rigtigt godt tænke mig nogle input fra Jer derude, og skulle det have interesse sælger jeg gerne hele eller dele af siden - evt. partnerskaber er velkommende :)
Idet du har en del besøgende kunne du måske overveje at sœlge mere fra hjemmesiden en bare heste, det kunne vœre udstyr ? eller du kunne lave lidt lige som DBA en forbruger til forbruger salgs side af heste udstyr hvor du igen tager en lille pris for oprettelse af announce hvis det gir mening ? Idet det ikke kun er folk som ønsker at sœlge men faktisk også vil købe en hest ville andet udsyr gi mening.
Idet du har en del besøgende kunne du måske overveje at sœlge mere fra hjemmesiden en bare heste, det kunne vœre udstyr ? eller du kunne lave lidt lige som DBA en forbruger til forbruger salgs side af heste udstyr hvor du igen tager en lille pris for oprettelse af announce hvis det gir mening ? Idet det ikke kun er folk som ønsker at sœlge men faktisk også vil købe en hest ville andet udsyr gi mening.
Tak for input :)
Skal jeg lave forum mv, så skal jeg bruge penge til udvikling -og sorry , men det vil jeg ikke for de penge har vi simpelthen bare ikke.
Du kan sikkert øge omsætningen med annoncer. Se bud på placeringer hos lignende sites i forhold til din:
Tak for input - jeg kunne ihvertfald overveje at lave en form for reklame blok i bunden - men jeg synes bare det gør siden så rodet. ?
Jeg havde nok valgt de 3 diskrete tekstlinks midt i annoncen, som på guloggratis.
Det ene budskab kunne være noget i stil med "lån 50.000 til denne hest - ansøg her". Låneansøgninger giver vist op til 500,- kr. hos nogle affiliatenetværk.
Jeg går ud fra at størstedelen af de besøgende er kvinder, så en reklame for en tøjbutik kunne også listes ind. Her tjener du gerne 10-15% af varekurvens værdi.
hmm til det med forummet så kan det faktisk godt gøres gratis. se evt. på phbpb. de har endda en ret god get startet guide, og hva med premium medlemskaber?