Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på foreløbig hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg ønsker lidt feedback på min foreløbige hjemmeside (forkert domænenavn)

Det kan være i forhold til SEO, hvordan jeg tiltrækker kunder, brugervenlighed eller forslag til andre plugins :-)

Jeg bruger wordpress,og vil også gerne vide, hvordan jeg i fremtiden, får integreret en webshop på siden "produkter", og stadig bruge wordpress.

Siden er www.stampp.dk 

Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt lide designet og Book en tid kontaktformularen er rigtig godt fundet på med kalenderen. 

Dog skulle forsiden og home måske være én knap, så der ikke er to knapper der "lyser" når man er på home.

Dine højre bannere kunne bruges til udvalgt produkttilbud eller tilbudskampanger, man kunne også sagtens lave en lang banner bare den stadig er 125 i bredden, istedet for 4 små

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er mit umiddelbare feedback :-)

Første

Anden

Tredie

Og så til sidst, så forstår jeg ikke sammenhængen mellem Stampp og så logo-navnet CutA way..

:-)

Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jannik

Citat fra indlæg

"Jeg ønsker lidt feedback på min foreløbige hjemmeside (forkert domænenavn)"

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige lidt feedback på det jeg opdagede:

i din prisliste står der familieklip (men ikke hvor stor en familie, mens der hos resten af dine tilbud står hvilke betingelser der skal være opfyldt) synes jeg du skal have ændret.

Hvad hvis min familie består af 2 voksne og to børn på 15 og 16, eller man har samlet alle vennerne og veninderne i samme hus for at blive klippet, kunne man ikke lave en rabat der (du sparer en del transport)

Under bestilling af tid står der kun dag, men ikke tider?

Men ellers god hjemmeside 

 

 Dressur rytter søger sponsor 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen - MaxiWeb:

dst, så forstår jeg ikke sammenhængen mellem Stampp og så logo-navnet CutA way..

:-)


Hun nævnte i starten, at domænet ikke er permanent - og kunne forstille mig at hun venter på cutaway.dk :-)

Hjemmesiden er i sig selv meget flot, men du mangler de sidste rettelser, hvilket du sikkert godt ved :-) 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for nogle gode forslag og råd. Jeg kan godt lide din idé om det lange banner, frem for fire små. Og Mht til familierabbatterne, skal det vist også justeres en smule

Ser frem til mere :-) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

sæt pris listen i koloner derved lettere at overskue

kontakt siden mangler med adresse cvr nummer og telefon nummer og gerne kontaktformular

social knapper google plus og twitter mangler på siden

mere interne links der krydslinker med jeres kerne ord og husk h1 hver siden omkring dette kerne ord

tekst om jer mangler der og en spørgsmål svar sider om alt muligt omkring jer disse kunne styrke den interne links struktur

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Var der nogen der lagde mærke til mine to knapper i højre side, / kontaktformularer overhovedet?
Eller bør de gøres mere tydligere? 

Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt prøve at gøre knapperne mere tydeligere, Call To Action knapper skal gerne fange opmærksomheden som det første.

effektiv inkasso - inkasso der virker

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)