Jeg havde endelig fået min hjemmeside op og køre og fået sat adsense annoncer på og det hele var i orden, alt kørte regelmæssigt med antal besøg og klik på annoncer. 10 dage senere får jeg denne besked fra google: Ved en gennemgang af vores registreringer kan vi se, at din Jeg skrev så til dem hvad det skulle betyde og fik dette svar: Tak for din anmodning. Vi sætter pris på de yderligere oplysninger, du har WHAT? Hvad skal det nu sige? Mine adsense indtægter har også været ret stabile, på en 6-20,- om dagen, så ingen udstikkere. Og har endda brugt 400,- på adwords, så jeg er jo ikke ude på snyd, så havde jeg i hvert fald aldrig brugt 400,- på adwords. Nogen der har oplevet det samme eller ved hvorfor jeg får denne besked? |
Hvis du så meget som bare en gang har trykket på din egen annonce, så kan du komme i problemer. De er meget strikse med det. Også hvis der er mange klik fra samme ip, kan det virke som falske klik.
Hvis der er klikket fra samme ip som du har logget ind på din adsense konto (google konto) med, jamen så lukker og slukker festen med det samme.
Så du er nok ude i at skulle oprette en ny konto, og så passe frygteligt på. Du skal sige i dit netværk at de IKKE skal gå ind og klikke på dine sider. Det skal være naturligt generede klik, uden undtagelse.
Men jeg kan godt forstå hvor surt det er.