Ikke undskylde for at ville tjene penge - Greed is good, greed works!
Jeg mener bare at i online marketing er det de besøgende som er penge værd ikke Googles Adsense annoncer. Har du besøgende kan du altid tjene penge på den ene eller anden måde.
Men det er jo de samme for alle hjemmesider med adsense. Jeg beder ikke folk om at klikke, jeg deler det jeg skriver om, og med 6-20,- (2-4 klik) om dagen i forhold til 40 besøgende fra facebook på en dag. Det betyder i hvert fald at jeg ikke opfordrer til at klikke, for så ville der nok have været en del flere klik.
Og jeg skal vel ikke være ansvarlig for om folk der klikker køber eller ikke køber, det er jo google selv der tilbyder klik annoncer.
Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!
Adsense har sansynligvis indset at alle dine klik stammer fra din venne kreds pa facebook som blot klikker uden at kobe derfor vardilose for adsense og adsense kunder
havde dine klik medfort salg kunne du jo lige sa godt bruge affiliate men du bruger adsense da du sikkert godt vedat de ikke medfore salg - hvilket goggle har indset og derfor lukket kontoen