Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense konto lukket, hvorfor?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det ved jeg. Den er heller ikke lavet med et formålet: pengemaskine

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:17

Ikke undskylde for at ville tjene penge - Greed is good, greed works!

Jeg mener bare at i online marketing er det de besøgende som er penge værd ikke Googles Adsense annoncer. Har du besøgende kan du altid tjene penge på den ene eller anden måde.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 15:26

Hej

Du giver nasten svaret selv

Hos dsense for du penge pr klik
men hvis de klik du sender ikke fore til et salg sa er de intet vard .

Du afviser at bruge affiliate med den begrundelse at her for man kun pr salg
og ja men det er jo ogsa det eneste der har vardi for brugerne

og hvis du sender adsense klik fra din facebook skare af venner som gerne vil klikke men ikke kobe

sa ligger hunden nok begravet der

Billige seo pakker

Tilmeldt 11. Dec 11
Skrevet kl. 16:02

Jeg forstår hvad du mener.

Men det er jo de samme for alle hjemmesider med adsense. Jeg beder ikke folk om at klikke, jeg deler det jeg skriver om, og med 6-20,- (2-4 klik) om dagen i forhold til 40 besøgende fra facebook på en dag. Det betyder i hvert fald at jeg ikke opfordrer til at klikke, for så ville der nok have været en del flere klik. 

Og jeg skal vel ikke være ansvarlig for om folk der klikker køber eller ikke køber, det er jo google selv der tilbyder klik annoncer.

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Skrevet kl. 18:55

Ja det har du maske ret i men hvis det er de samme der laver 2 til 4 klik om dagen og intet kober sa har de ikke vardi

Havde du i stedet haft affiliate pa sitet vil du have set om de 2 til 4 klik om dagen havde medfort salg

Billige seo pakker

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02

Nu var der lige en der skrev at du bare kunne lave en ny Adsense konto.
Må man godt det?? 

Tilmeldt 11. Dec 11
Skrevet kl. 20:14
Kan bare ikke se hvad de har med deaktivering at gøre? Om de køber eller ikke køber.

Og de 2-4 klik, hvis de kommer fra den samme så kan jeg jo ikke være herre over det når jeg ikke har noget med det at gøre

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40

Men du kan vel godt forstå at det er mega usandsynligt, og at det virker urealistisk fra googles side.

Tilmeldt 11. Dec 11
Skrevet kl. 20:53
Forstår ikke dit indlæg Casper? Jeg svarede til Tjenster-dk

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Skrevet kl. 08:31

Adsense har sansynligvis indset at alle dine klik stammer fra din venne kreds pa facebook som blot klikker uden at kobe derfor vardilose for adsense og adsense kunder

havde dine klik medfort salg kunne du jo lige sa godt bruge affiliate men du bruger adsense da du sikkert godt vedat de ikke medfore salg - hvilket goggle har indset og derfor lukket kontoen

Billige seo pakker

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)