Hej Aminoer Jeg har lige brug lidt input her. Historien er som flg. Jeg har ladt mig overtale til at skifte webshop udbyder der havde en god løsning med Magento som gav en masse fordele end jeg havde i forvejen, var sælgers argument. Så vidt så godt. Jeg indgår en aftale og får bygget min nye shop og får mine vare konverteret over, og det går næsten problemfrit. Men så skal jeg til at test og anvende min nye web shop og finder ud af at jeg ikke kan exportere mine varer ud i en csv fil. Udbyders løsning er et ekstra tilkøb af en FTP adgang således at jeg får adgang til at exportere mine varer ud. Samtidligt vil jeg gerne kunne importere nye vare i en CSV fil, fremfor at skulle oprette dem en ad gangen som jo vil være en lidt håbeløs opgave. Denne adgang får jeg efter en del snakken frem og tilbage. Udbyder mener jo det er hans opgave mod betaling selvfølgeligt. Udbyder fraskriver sig selvfølgeligt alt ansvar for hvad jeg importere selv. Det er accepteret. Desuden beskriver Magento et sted i dokumentationen at der bør tages en sikkerheds kopi af databasen, inden import af data. Alt i alt er det ved at udvikle sig til en meget kedelig oplevelse, men er det urimeligt at stille krav om at kunne exportere/importere sine vare. mvh Lars H |
Var det billigt?
Om ja så må udbyder tjene sine penge netop på diverse ydelser, som feks import/export.