Mvh. Rune. |
Jeg synes at det lyder meget lusket, hvis det ikke på forhånd er gjort klart for dig, hvordan dine muligheder er efterfølgende.
Hvis abb. på webshop stiller dig meget dårligere end hvis du selv købte samme system og installerede det på eget webhotel, så skal dette klart fremgå!
I min verden er det en selvfølge at man selvfølgelig ikke bliver bundet på hænder og fødder, blot fordi man har købt et abb. på shopsystem hos en udbyder.
En shopudbyder, der tilbyder abb. på shopsystemer der kan købes i fri handel, eller hentes som opensource, tilbyder i min verden blot hosting, opsætning og vedligehold/opdatering. Og derfor forventer jeg at jeg, udover den service jeg mener at jeg har købt, har frie hænder til at installere ting selv. Og jeg forventer da helt sikkert, at jeg på ingen måde bliver begrænset og at standardfunktioner fjernes, således at man kan tjene flere penge på mig, ved siden af de penge jeg bruger i abb hver md.
OG! Derfor vil jeg da 100% sikkert forvente, at det blev gjort meget klart for mig inden aftaleindgåelse, såfremt det ikke forholder sig sådan.
Hvis udbyderen ikke gør tilstrækkeligt opmærksom på det, er det udbyderens fejl, når det kommer til hvad der er forventeligt. Og jeg vil da helt sikkert mene, at det er forventeligt, at evt. ekstra omkostninger og begrænsninger gøres klart for en.
Din udbyder lyder som en rigtig røver!