Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din mening om min nye webshop

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuldstændig enig med disse betragtninger. Det er altid en god idé at have SEO med på en webshop. Hvis det er Danaweb bør der være dedikerede felter hvor det kan tilføjes efter SEO forskrifter. Yes

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:32

Jonas:

Flot og overskuelig side, det kunne folk lære noget af.

Du er sikkert klar over det, men der er ikke nogle af dine dereelygter som kan bestilles/ligges i kurv.

Held og lykke her fra!

JCE

Tak for det Jonas. Alle Dereelight lygterne skal du lige vælge specifikationer på, før du kan lægge dem i kurven. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36

Fin hjemmeside! Pænt design, det er jeg enig med alle de andre i.

Prøv at få testet hjemmesiden i forskellige browsere. Jeg bruger Chrome, og teksten forneden (adresse m.v.) klumper lidt sammen, fx overlapper ikonet for Dankortet email-adressen. Du behøver heller ikke skrive DK-2610 Rødovre - 2610 Rødovre er nok og gør det lettere at læse. Det er ok at skrive DK-2610 Rødovre på Kontakt os-siden, fordi det er den formelt korrekte adresse. Men er det nødvendigt at have felter for firmanavn og telefon med på kontakt os-formularen? Det er ekstra felter og det giver mulighed for fejlindtastninger.

Jeg ville nok overveje at forkorte Slotsherrensvej 270, 1. tv. til bare Slotsherrensvej 270. Det gør det nemmere at huske adressen og mindre forvirrende. At tilføje etagenummer og dør får det også til at lyde som et skuffeselskab. Det er ok på Kontakt os-siden, men nederst på forsiden er det nemmere uden.

På forsiden over til højre er der et felt med kundeservice; Har du spørgsmål til en ordre eller et produkt? Ring til os... Men der står intet telefonnummer. Det står godt nok på Kontakt os-siden og nederst på forsiden, men jeg ville alligevel tilføje et telefonnummer for at gøre det nemmere for kunderne.

Navnet nice.dk, hvorfor? Ja, du kan prøve at indflette det på forsiden, fx et slogan som "Nice med lys i mørket", fordi det passer til lygter, eller "Nice.dk - et lys i mørket" eller noget tredie. 

På siden Åbningstider skriver du et sted: " Vil du være sikker på at vi har den pågældende vare på lager, bedes du kontakte os på tlf. eller e-mail". "bedes" lyder lidt hårdt, så jeg ville nok ændre ordlyden til " Vil du være sikker på at vi har den pågældende vare på lager, kan du kontakte os på tlf. eller e-mail"

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Jun 10
Skrevet kl. 13:12

Tak for forslaget, men tror jeg holder mig til domænenavnet. ;-)

Du vil jo ikke finde min side hvis du søger efter tøj og/eller kosmetik, så ser ikke rigtig problemet der. :-)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Jun 10
Skrevet kl. 13:24

Tak for forslagene, er ikke helt sikker på hvad du mener med mellemrum, er der et specifikt eksempel du kan give mig? :-)

Fra Aarhus C.
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Greenen.dk:

2: NICE.dk - er der en mening med at det lige nøjagtigt er det domænenavn du har valgt? Det er et fint navn, men hvad har det med lygter at gøre?

Enig. Find et navn, som man forbinder med shoppensprodukter :)

Mvh

Frans

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 14:40

Hej.

Mangler dog en del mere call to action!! Der skal mere knald på dine knapper! Det sælger bare meget mere!
Derudover skal du nok have udvidet dit sortiment..
det var lige lidt hurtge råd, kommer lige tilbage med noget mere feedback senere (:

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Jun 10
Skrevet kl. 14:59

Poul Madsen:

Fin hjemmeside! Pænt design, det er jeg enig med alle de andre i.

Prøv at få testet hjemmesiden i forskellige browsere. Jeg bruger Chrome, og teksten forneden (adresse m.v.) klumper lidt sammen, fx overlapper ikonet for Dankortet email-adressen. Du behøver heller ikke skrive DK-2610 Rødovre - 2610 Rødovre er nok og gør det lettere at læse. Det er ok at skrive DK-2610 Rødovre på Kontakt os-siden, fordi det er den formelt korrekte adresse. Men er det nødvendigt at have felter for firmanavn og telefon med på kontakt os-formularen? Det er ekstra felter og det giver mulighed for fejlindtastninger.

Jeg ville nok overveje at forkorte Slotsherrensvej 270, 1. tv. til bare Slotsherrensvej 270. Det gør det nemmere at huske adressen og mindre forvirrende. At tilføje etagenummer og dør får det også til at lyde som et skuffeselskab. Det er ok på Kontakt os-siden, men nederst på forsiden er det nemmere uden.

På forsiden over til højre er der et felt med kundeservice; Har du spørgsmål til en ordre eller et produkt? Ring til os... Men der står intet telefonnummer. Det står godt nok på Kontakt os-siden og nederst på forsiden, men jeg ville alligevel tilføje et telefonnummer for at gøre det nemmere for kunderne.

Navnet nice.dk, hvorfor? Ja, du kan prøve at indflette det på forsiden, fx et slogan som "Nice med lys i mørket", fordi det passer til lygter, eller "Nice.dk - et lys i mørket" eller noget tredie. 

På siden Åbningstider skriver du et sted: " Vil du være sikker på at vi har den pågældende vare på lager, bedes du kontakte os på tlf. eller e-mail". "bedes" lyder lidt hårdt, så jeg ville nok ændre ordlyden til " Vil du være sikker på at vi har den pågældende vare på lager, kan du kontakte os på tlf. eller e-mail"

Tak for din feedback Poul!

Jeg bruger selv Chrome og kan ikke genskabe problemerne du oplever. Dine forslag til adressen er taget til efterretning og nu tilrettet, så der står:

Nice.dk - Slotsherrensvej 270, 2610 Rødovre - CVR: 29 27 96 75 - Telefon: +45 71 99 99 33 - E-mail: info@nice.dk

Kundeservice-delen skal laves om, så der også kommer til at stå tlf-nummer og en bedre tekst. :-)

Har ændret "bedes" til "kan", tak for forslaget!

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)