Fin hjemmeside! Pænt design, det er jeg enig med alle de andre i.
Prøv at få testet hjemmesiden i forskellige browsere. Jeg bruger Chrome, og teksten forneden (adresse m.v.) klumper lidt sammen, fx overlapper ikonet for Dankortet email-adressen. Du behøver heller ikke skrive DK-2610 Rødovre - 2610 Rødovre er nok og gør det lettere at læse. Det er ok at skrive DK-2610 Rødovre på Kontakt os-siden, fordi det er den formelt korrekte adresse. Men er det nødvendigt at have felter for firmanavn og telefon med på kontakt os-formularen? Det er ekstra felter og det giver mulighed for fejlindtastninger.
Jeg ville nok overveje at forkorte Slotsherrensvej 270, 1. tv. til bare Slotsherrensvej 270. Det gør det nemmere at huske adressen og mindre forvirrende. At tilføje etagenummer og dør får det også til at lyde som et skuffeselskab. Det er ok på Kontakt os-siden, men nederst på forsiden er det nemmere uden.
På forsiden over til højre er der et felt med kundeservice; Har du spørgsmål til en ordre eller et produkt? Ring til os... Men der står intet telefonnummer. Det står godt nok på Kontakt os-siden og nederst på forsiden, men jeg ville alligevel tilføje et telefonnummer for at gøre det nemmere for kunderne.
Navnet nice.dk, hvorfor? Ja, du kan prøve at indflette det på forsiden, fx et slogan som "Nice med lys i mørket", fordi det passer til lygter, eller "Nice.dk - et lys i mørket" eller noget tredie.
På siden Åbningstider skriver du et sted: " Vil du være sikker på at vi har den pågældende vare på lager, bedes du kontakte os på tlf. eller e-mail". "bedes" lyder lidt hårdt, så jeg ville nok ændre ordlyden til " Vil du være sikker på at vi har den pågældende vare på lager, kan du kontakte os på tlf. eller e-mail"