Hej alle sammen! Nogen der er frisk på at give lidt konstruktiv feedback på min nye webshop: www.nice.dk ? Hvad er godt/skidt? Design? Mangler? På forhånd tak. :-) |
NICE NICE NICE! - Hvor har du lavet den henne?
Hej alle sammen! Nogen der er frisk på at give lidt konstruktiv feedback på min nye webshop: www.nice.dk ? Hvad er godt/skidt? Design? Mangler? På forhånd tak. :-) |
NICE NICE NICE! - Hvor har du lavet den henne? |
Jeg vil tro den er lavet hos Danaweb. Har set det design før nemlig og mener det var fra dem. - Men jeg syntes det er en fin og overskuelig side du har fået lavet. Ingen problemer med at finde rundt. - De eneste ting der gør mig utryg som kunde er: intet cvr i footeren? Mvh. Kristian L.A |
Ser godt ud, nem og overskuelig :) hvad har du lavet den i? |
Hej kasper, Tillykke med din nye shop - her er lidt kommentarer: 1: CVR nummer i bunden mangler - det er noget mange kigger efter. Det giver en vis tryghed at det er der. 2: NICE.dk - er der en mening med at det lige nøjagtigt er det domænenavn du har valgt? Det er et fint navn, men hvad har det med lygter at gøre? 3: Når man søger kommer der en stribe med links. Kunne du ikke få produkter til at "poppe" frem i stedet for med et billede, det tror jeg ville give et bedre salg. 4: Synes din KØBS knap skal skille sig mere ud - Den passer godt til designet, men synes du skal overveje at få en anden farve. Ligledes skal du overveje om du skal ændre teksten fra KØB til LÆG I KURV eller BESTIL. KØB lyder hårdt, og der er lavet en del test der viser at de andre tekster konvertere bedre. Nogle steder er der vist ingen købsknap men blot en tekst hvor der står læg i kurv i øvrigt. 5: Super med synlig kundeservice og tilmelding til nyhedsbrev i højre side. Måske du skulle smide dit telefonnummer herop også. Det var lige hvad jeg lagde mærke til ved første øjekast - ellers ganske pæn side. Peter
|
Tak for feedback alle sammen! :-) Shoppen er som Kristian siger lavet af DanaWeb. Cvr-nummeret er nu tilføjet de øvrige firmaoplysninger. Er iøvrigt selv noget jeg går op i, når jeg skal shoppe online, så underligt at jeg ikke har bemærket det. Der er overhovedet ingen mening med domænenavnet nice.dk - Er et domæne fra et tidligere kulsejlet projekt som kun har været brugt til mail. Kunne dog ikke finde noget domænenavn som "passede" til shoppen - og var ledigt vel at mærke. Så efter et par ugers hovedpine over navnet endte det bare med nice.dk - Om ikke andet, så er det da let at huske?! hehe Jeg er iøvrigt enig mht. din kommentar ang. "Køb" knappen, Peter. Den skal lige rettes til "Læg i kurv", som der ganske rigtigt også står ved de fleste produkter, kommer an på hvilken visning jeg har valgt at produktet skal have. Hvilken farve ville være god at bruge? Hvad med gul? Det er da en farve man i forvejen associerer med udsalg/rabat/billig? :-) Kundeservice-delen tror jeg skal have en overhaling, synes selv at der er lidt for meget tekst der. Så den får jeg lige tilbage på tegnebrættet. Tak! - og kom endelig flere kommentarer. :-) |
Test noget forskelligt, og test det efterhånden. Mange vil påstå at grøn er bedst, mens andre mener det er rød eller gul. Prøv dig frem og test undervejs :-) Jeg har i øvrigt smidt lidt i din kurv og klikket mig frem til betaling og levering. De leveringspriser du har stående der er noget anderledes end dem du har skrevet under "betingelser" - Kan det være en fejl? Jeg få oplyst leveringspriser på 50,57 DKK og 45,45 DKK. Du opkræver fragt pr vægt, men hvordan ved kunden hvor meget det bestilte vejer? skal man regne det sammen undervejs? |
titlenudnyt google viser op til 67 tegn og lav dem unikke ikke mange søger på forside på google når søger efter dit produkt lav en sigende og en sælgende titlen overskrifterhusk brug h1 hver siden omkring sidens emme lange sider såsom betingelsen siden lav underoverskrifter h2 h3 det gør siden mere overskuelig og søgevenlige socialhusk google plus på siden og facebook og twitter det social er blevet vigtigere |