Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din mening om min nye webshop

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror jeg i første omgang ser hvordan den gør sig i gul.

Ja, priserne der står under "betingelser", er dem der gjaldt indtil 1. december, hvorefter PostDK ændrede prispolitik - De har så prisstigninger her til januar allerede så har udskudt at ændre priserne i betingelserne. Så længe det er billigere end det adviserede, ikke? :-)

Jeg har slet ikke tænkt på det med vægten, er nok ikke noget jeg har været vant til selv når jeg køber ting på nettet. Er det noget der vil gøre en forskel tror du? Men skader jo ihvertfald ikke, så vil da lige undersøge om det er muligt. Men tak for forslaget! :-)

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 13:47

jo det skader jo nok lidt :-) jeg studsede da over det med det samme, og kunder er meget grundige hvad angår fragt (har jeg da fundet ud af gennem årene.)

Ret priserne alle steder hver gang - ellers skaber det undren hos kunden = De lukker siden uden at handle.

Måske du kunne lae en fast pris på fragt - nu ved jeg ikke hvor tunge ting du sender, men det gør det noget mere overskueligt for kunden.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Jun 10
Skrevet kl. 15:10

Jeg tror den bliver lidt sværere, da fragten jo først bliver udregnet ved selve valget af leveringsmetoden. Der kunne man garanteret godt kunne smide vægten ind, men vil det være ok først at få infoen så sent? Ellers skulle vægten vises ved hvert produkt i indkøbskurven, men så ville det kræve enten et link til leveringspriserne ellers skulle kunderne selv gå ind under betingelserne for at se det.

Da man skal videregive PostDK's priser direkte til kunderne for at slippe for at opkræve moms, er fast pris ikke en mulighed for mig, desværre.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 15:59

Hej

Personligt kunne jeg got tænke mig bare en enkel ting på siden med noget farve, eller logoet måske. men generelt når det er den slags ting du sælger,så syntes jeg din side er rigtig flot,smart og moderne, og ENKEL.man kan nemt overskue siden,hvilke ville få MIG til at handler der. jeg syntes tit og ofte der forgår ALT meget på siderne.læs her og læs der....

FLOT SIDE

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Jun 10
Skrevet kl. 11:37

Miriam:

Hej

Personligt kunne jeg got tænke mig bare en enkel ting på siden med noget farve, eller logoet måske. men generelt når det er den slags ting du sælger,så syntes jeg din side er rigtig flot,smart og moderne, og ENKEL.man kan nemt overskue siden,hvilke ville få MIG til at handler der. jeg syntes tit og ofte der forgår ALT meget på siderne.læs her og læs der....

FLOT SIDE

Tak for feedback! Ja ikke så mange farver, men synes også selv at det passer meget godt til hele lygte-temaet. :)

Har fået nogle gode idéer til lidt smårettelser og derefter står den på SEO-optimering. Tusind tak for hjælpen alle sammen!

Fra Colbjørnsensgade 3, 2tv
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 11:52

Ser rigtig godt up - ret imponerend at Nice.dk var ledigt og ikke taget for 10 år siden.

Eneste pkt herfra er at din produktinfo fremstår temmelig gnidret, når den dukker op i beskrivelsesfeltet til højre for billedet.

stig

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 11:57

Flot og overskuelig side, det kunne folk lære noget af.

Du er sikkert klar over det, men der er ikke nogle af dine dereelygter som kan bestilles/ligges i kurv.

Held og lykke her fra!

JCE

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:04

Jeg troede du handlede med tøj og/eller kosmetik ;-)

Så mit råd må helt klart være, at du finder et andet navn, der ikke giver forkerte associationer. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Jun 10
Skrevet kl. 12:14

Stig B.:

Ser rigtig godt up - ret imponerend at Nice.dk var ledigt og ikke taget for 10 år siden.

Eneste pkt herfra er at din produktinfo fremstår temmelig gnidret, når den dukker op i beskrivelsesfeltet til højre for billedet.

stig

Har haft domænet siden 2006, hvor jeg betalte for at stå i kø til det, da tidligere ejer åbenbart ikke gad betale for det mere. :)

Jeg er enig i at teksten bliver for mast sammen derude til højre. Er allerede ved at få det ordnet. (Du kan allerede se det nye tekstfelt er kommet under billederne). Skal bare lige finde ud af hvad jeg skal bruge feltet ude til højre til. Jeg tænker lidt at lave nogle youtube demonstrations-videoer som kan få plads derude. Tror i det er noget som kunne hjælpe salget?

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:19

Hej Kasper,

Jeg synes overordnet at det ser rigtig godt ud. Gennemført tema og fine linjer omend en smule gammeldags udseende design.

Jeg synes dog der er en del steder der godt kan tilrettes paddings på de forskellige bokse, sådan der overordnet set har samme mellemrum mellem elementerne gennem hele din hjemmeside.

Dropdownmenuen under inforsider kunne godt integreres mere ind i det overordnet design.

Jeg håber mit feedback har hjulpet lidt.

mvh Daniel

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)