Hej. Hvordan kommer mit firma øverst på google? Vh. Mads Larsen |
Ved at seo optimere det
Tak for de gode svar :) |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Bliver den ikke brugt lidt for flittigt en gang imellem? Jeg går ud fra at hvis trådstarter vidste hvad SEO var, ville han nok ikke stille det spørgsmål. Til trådstarter: Kig i søgemaskineoptimerings sektionen (hvor jeg lige har flyttet dit indlæg til) her på Amino, der står rigtigt meget brugbar information. Det er et stort område at kaste sig over, men det ser ud som om du har en masse fritid du kan bruge, så bare riv alt den information til dig du kan. Du har et stort arbejde foran dig. Men med din alder og det du kan allerede nu, er jeg sikker på at du hurtigt fanger det vigtigste. Held og lykke med det :o) Tilføjelse: Jeg havde ikke set at vi har hele to SEO kategorier. Her er linket til den anden |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Nu er dit spørgsmål ikke formuleret knivskarpt :-). Groft sagt kommer du øverst i de annoncerede resultater, ved at give Google den bedste pris per sidevisning (CPM). CPM udregnes efter hvor mange der klikker på annoncen, og hvad du betaler per klik. Hvis du vil vide mere om den del, så skal du søge efter 'Google Adwords'. I den organiske del kan det være meget mere nuanceret. Heldigvis finder du flere gode bøger, som kan give dig en grundig indsigt. Her er et snippet fra Google: Rødt felt Google Adwords, og grønt felt er den organiske del i Google. |
få fleste og bedste links få video på siden meget tekst og opdatere tit få google plus ,facebook og twitter på siden lav titler sigende omkring din side få interne links på siden få et sigende domæne om dit emme |
Jeg synes ellers at der er kort og præcist :o) Og nu har han fået nogle svar: SEO eller AdWords. Nu er manden 13 år, så jeg gætter på at AdWords budgettet ikke er så stort. Så jeg vil tro at SEO er vejen frem, her i starten. |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk