Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med at skaffe disse vaskemaskiner og tjen penge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg har fået en opgave. Jeg skal skaffe 150 vaskemaskiner og 150 tørretumblere til et ejendomsselskab. 

Modellerne hedder henholdsvis BOSCH wae28163sn og BOSCH wte84102sn. 

Salgsprisen på maskinerne er omkring 3.000 kr. men de skal skaffes billigst muligt og må max koste 1800 pr. maskine. Kan du hjælpe med at finde en leverandør, kan du tjene et godt honorar der er afhængigt af, hvor billigt maskinerne kan skaffes.

Mvh

Vincent

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

nu er 1800 nok 25% under forhandlerens indkøbspris så det bliver sgu lidt op af bakke, hvordan kommer du frem til sådan en urealistisk pris?

Du skal vist kigge på nogle Zanussi i stedetfor...

Fortæl mig hvordan du kan tro du kan få den til 1.800,-?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager Deleuran, men hvorfor i alverden skal jeg bruge tid på at forklare dig det? 

Jeg skriver hvad jeg skal bruge - kan du hjælpe så er det alle tiders, kan du ikke, så går det nok. Jeg kan dog sige, at jeg går stærkt ud fra, at BOSCH sælger dem for mindre end 1800 kr. til butikkerne, hvis deres pris er ca. 3.000 kr. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

vjm1101:
Jeg kan dog sige, at jeg går stærkt ud fra, at BOSCH sælger dem for mindre end 1800 kr. til butikkerne, hvis deres pris er ca. 3.000 kr. 

Nu er BOSCH's udgangspunkt en salgspris på 3995,00 - de priser du finder på nettet er et udtryk for den frie konkurrence.

Almindelig forhandler avance ligger på 20 - 25 % alt efter hvor meget forhandleren aftager det giver en indkøbpris i nærheden af 2400 + moms

Umiddelbart vil en forhandler med gode referancer til sin leverandør kunne købe de nævnte maskiner i nævnte antal for ca. 2200 kr + moms måske med en smule kontant rabat så 1800 kr er nok urealistisk med mindre du kan finde en grossist der virkelig mangler likvider og tilfældigvis har modellerne på lager.

MVH

Kim

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Har du prøvet at tage fat i BOSCH's danske afdeling direkte? Det kan være de kan hjælpe dig.

Mvh
Peter 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)