I artiklen på EB.dk kan man læse om "tudende møgunger" der ikke har fået hvad de har ønsket sig til jul. Eksemplerne i artiklen er udelukkende rettet mod de forældre der netop ikke har købt en Iphone til børnene i årets julegave.
Angiveligt er informationerne hentet fra en artikkel på Reddit.com
Hvad mener i, er det en tilfældig saglig artikkel, eller ligger der skumle tanker bag? Hvis der ikke er tale om bagtanker med artiklen, er det så fair at man udelukkende vælger ét produkt til samtilige eksempler i artiklen?
Meld jer i debatten og fortæl hvad du mener :)
De bedste julehilsner fra Thomas, der er taknemmelig for de gaver han har fået.
Jeg tror faktisk ikke at der er bevidst at det netop er iphone der vælges. Den er der nu engang mest hype omkring, så de er nok derfor der ikke er nævnt Android osv.
- Jeg tror det er et bevidst valg at tage iPhone i betragtning til samtlige eksempler, men jeg tror nu ikke at motivet er at iPhone har betalt Ekstrabladet for det.
iPhone er bare stærkt markedsført - og derfor noget alle mennesker kender noget til. Jeg tror Ekstra Bladet har valgt at bringe iPhone på banen, fordi det er meget nemmere at føle på. Fremfor en Tomtom XXL Vesteuropa GPS, det lyder bare ikke så sexet :-)
Har lige sidet og kigget mange af de tweets i gennem, hvorfra de har hentet eksemplerne, og de er altså fyldt med iPod, iPad og iPhone. Fant en enkelt der havde fået en kindel, men ville bytte det til en iPhone, og en der havde fået en Galaxy s2, der heller ville have haft en iPhone