Hej Amino, Jeg har et problem med Norwegian Air. Jeg bestilte 5 stk. billetter til Holland, og de trak pengene med det samme d. 10/12/12. Den 20/12/12 har de trukket beløbet igen - bare i en anden valuta(Euro). Har kontaktet min bank som siger, at beløbet er blevet trukket fra to forskellige firmaer, hvor det ene er Norwegian Air og det andet er et "rejsebureau". Jeg har selvfølgelig kontaktet Norwegian Air's refusionsafdeling/økonomiafdeling, og her benægter de alt ommkring beløbet d. 20/12/12 - og fortæller at de udelukkende kan se beløbet fra d. 10/12/12. Nogen der ved hvordan jeg skal forholde mig? Jeg kan selvfølgelig kontakte min banks fraud management afdeling, men det er en længerevarende process med spærring af mit kort m.v. Jeg vil selvfølgelig benytte mig af denne løsning, såfremt der ikke findes bedre alternativer. |
Har du bestilt DIREKTE ved Norwegian Air? (og var det kun her du mødte et betalingsvindue?)
Har du bestilt en 'pakke'-løsning? ala flybilletter + hotel...
Har der været tale om at du i din netbank kunne se en reservering d. 10/12 som først er blevet trukket d. 20/12?
Er det hævede beløb nøjagtigt (+/- 40 kr) fra beløbet fra d. 10/12?