|
Interaktiv vinduespudser
Jeg har altid savnet at jeg ikke kan bestille hvilken tid en vinduespudser kan komme på via nettet. Der findes systemer, så du ikke bliver dobbelt booket, pga det |
Hej Jacob Det er dejligt at du har så meget gå på mod.. ... men du gør nok den mest almindelige fejl på din hjemmeside at du vil sælge alt for meget og har for mange budskaber, og gør tingene lidt for komplicerede. Spørg dig selv: Hvad laver jeg penge på nu? Hvad er jeg god til? Hvem er min fremtidige kunde? Hvad vil jeg lave? (snerydning/erhvervsrengøring/vinduespolering 150,- osv.) Hold fokus... Kom med en enkelt budskab på din hjemmeside, og vær ikke bange for at du ikke får fortalt det hele - det er jo fuldstændig tåbeligt at reklamere med snerydning, når vi har den varmeste december nogensinde - det er spild af energi, når solen skinnner og jeg trænger til at få pudset vinduer. Kunne du være intereseret i at få hjælp, kan du ringe til mig på 4085 . 1632 - jeg har brancekundskab og jeg ved hvordan du kan få så mange kunder at det hænger dig ud af halsen. VH Frank |
Hr Hoogleson Jeg reklamere også kun med snerydning om vinteren og det danske vejr er jo en svær en - hvem ved i næste uge kan vinteren komme rullende.... men jeg er helt med på hvad du mener. Kan man godt få så mange kunder at det hænger ud af halsen? Lad mig da endelig høre mere du kan jo skrive en mail med lidt om hvad du kan gøre for mig MAIL før vi tager telefonen |
Hej, Inden du begynder at tænke på både mobil apps og hvad ved jeg, så synes jeg du skal få gjort noget ud af din hjemmeside. Den trænger til en Web2.0 finish. Jeg har ikke nogen specielle ideer til hvordan og hvorledes det kunne se ud - det er der sikkert andre der har. Derudover så kunne du lave noget mere ud af din tilbuds-side. Lav din føromtalte tilbudsregner, hvor kunden eventuelt kan indtaste antal vinduer - lav forskellige parameter (lille, mellem, stor), så kunden har noget at vælge imellem, der kan give et mere præcist tilbud. Brugervenlighed frem for alt. |
Det meste her i livet handler om hårdt arbejde, krydret med held. De færeste succeer handler om talent og tilfældigheder. Jeg tror du er villig til hårdt arbejde, så det eneste du mangler er lidt held til at gøre de rigtige ting på det rigtige tidspunkt. Det er vigtigt at du er afklaret med følgende spørgsmål...
Når jeg spørger om disse enkle spørgsmål siger alle at det ved jeg jo godt, men det er først hvis vi fortæller det til kunden, at det giver mere omsætning. Jeg har Fredericias bedste tilbud til dig fordi jeg er specialiseret i vinduespolering - til mænd Din hjemmeside signalerer at du er på markedet for din egen skyld og ikke for kundens skyld, og hjemmesiden bærer tydeligt præg af at du har behov for at få strammet op på konceptet. Sproget vi henvender sig til kunden med er vigtigt. fx: Billigt virker umiddelbart godt, men hvem ønsker at købe noget billligt bras? Disse 2 linjer er blot en enkel måde at forstå lidt om hvad der sker oppe i hovedet på kunderne. Lidt humor skader heller ikke... prøv selv at komme med noget humoristisk om din gerning, som forstås af kunden som seriøst. |