Jeg driver et rengøringsselskab og på min hjemmeside har kunden mulighed for at bestille et tilbud på diverse opgaver. Jeg har overvejet flere andre tiltag såsom online betaling(er skrottet igen) og en online regnemaskine så kunden selv kan udregne en pris. Men det er der jo ikke den helt store revolution i... Mit spørgsmål er, hvordan kan jeg gøre min virksomhed mere interaktiv og hvilke tiltag kunne være en ide, det skal ikke være noget som de andre har det skal være nyt, smart, overraskende, kunne hjælpe kunden og nyt nyt nyt Har du ideen? lad de små grå arbejd Forsat god jul Mvh jacob |
"Jeg har overvejet flere andre tiltag såsom online betaling(er skrottet igen) og en online regnemaskine så kunden selv kan udregne en pris. Men det er der jo ikke den helt store revolution i..."
Det kan godt være, at det ikke er den store revolution, men det bliver lettere for dine kunder at udregne priserne og betale. Det er altid godt. Der er også mange andre muligheder for at få flere kunder i butikken, som Time-Book.dk kan hjælpe dig med.
Du er velkommen til at ringe eller skrive en mail.
Venlig hilsen
Team Time Book