Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interaktiv vinduespudser

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver et rengøringsselskab og på min hjemmeside har kunden mulighed for at bestille et tilbud på diverse opgaver.

Jeg har overvejet flere andre tiltag såsom online betaling(er skrottet igen) og en online regnemaskine så kunden selv kan udregne en pris. Men det er der jo ikke den helt store revolution i...

Mit spørgsmål er, hvordan kan jeg gøre min virksomhed mere interaktiv og hvilke tiltag kunne være en ide, det skal ikke være noget som de andre har det skal være nyt, smart, overraskende, kunne hjælpe kunden og nyt nyt nyt

Har du ideen? lad de små grå arbejd

Forsat god jul

Mvh jacob

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 21:10

"Jeg har overvejet flere andre tiltag såsom online betaling(er skrottet igen) og en online regnemaskine så kunden selv kan udregne en pris. Men det er der jo ikke den helt store revolution i..." 

Det kan godt være, at det ikke er den store revolution, men det bliver lettere for dine kunder at udregne priserne og betale. Det er altid godt. Der er også mange andre muligheder for at få flere kunder i butikken, som Time-Book.dk kan hjælpe dig med.

Du er velkommen til at ringe eller skrive en mail.

Venlig hilsen

Team Time Book

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 21:18

Time-Book.dk:

"Jeg har overvejet flere andre tiltag såsom online betaling(er skrottet igen) og en online regnemaskine så kunden selv kan udregne en pris. Men det er der jo ikke den helt store revolution i..." 

Det kan godt være, at det ikke er den store revolution, men det bliver lettere for dine kunder at udregne priserne og betale. Det er altid godt. Der er også mange andre muligheder for at få flere kunder i butikken, som Time-Book.dk kan hjælpe dig med.

Du er velkommen til at ringe eller skrive en mail.

Venlig hilsen

Team Time Book

Hvad er det så du kan tilbyde?

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 23:25

Er der overhovedet ingen med nogle fantastiske ideer til min hjemmeside.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 23:35

jacobfrom:
Er der overhovedet ingen med nogle fantastiske ideer til min hjemmeside.

Få kigget på brugervenligheden af dine 'bestil tilbud' links. Det her ser ikke så indbydende ud. Mere beskrivende tekst, f.eks. hvordan og hvornår man kan forvente tilbuddet.

Hvad du kan lave kommer mere an på dit budget. Jeg kunne godt se en ide i at lave en mobil app, hvor man kunne bestille f.eks. vinduespudsning eller snerydning via sin mobil med dag-til-dag levering. Det kunne da være meget sejt :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 23:46

Den side du henviser til trykker man jo først på når man har læst om vinduespolering og har besluttet sig.... eller? er det bedre at ligge formularen nederst på vinduespolerings siden

Har tænkt lidt på at lave en "mobil"udgave af min hjemmeside, men jeg må indrømme at jeg ikke var inde omkring APPS hvad ligger sådanne i af kr 1000 - 10,000 - 100,000?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:48

jacobfrom:

Har tænkt lidt på at lave en "mobil"udgave af min hjemmeside, men jeg må indrømme at jeg ikke var inde omkring APPS hvad ligger sådanne i af kr 1000 - 10,000 - 100,000?

Du kan smide et template på, der egner sig til mobile enheder :-)   Der ligger tilmed nogle gratis på wordpress' hjemmeside. 

Umiddelbart lader det til, at du har styr på dit håndværk og leverer et kvalitetsprodukt - Jeg ville nok lade hjemmesiden udstråle det i højere grad. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 23:55

Ja det er jeg klar over det var mere APP udvikling jeg tænkte på ang priser.

Ang mobil udgave af hjemmesiden er min tanke mere om det overhovedet kan betale sig. Tanken er at når man leder efter vinduespudser og rengøring sidder man gerne der hjemme eller på arbejde altså ofte ved en pc. og kan se på analytics at det er meget få besøg der kommer fra mobile browesere 

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 00:09

jacobfrom:
Ang mobil udgave af hjemmesiden er min tanke mere om det overhovedet kan betale sig. Tanken er at når man leder efter vinduespudser og rengøring sidder man gerne der hjemme eller på arbejde altså ofte ved en pc. og kan se på analytics at det er meget få besøg der kommer fra mobile browesere 

Ja, det er heller ikke det jeg browser mest på mobilen :)

Mobil udgave af hjemmesiden tror jeg heller ikke på. Til gengæld syntes jeg generelt, at selve hjemmesiden godt kunne bruge et nyt, mere friskt, look.

Ideen med en app ville være, at du så bare skulle sælge platformen. Du får lavet en app, får et netværk af andre leverandører til at tilmelde sig (fra hele landet), og får så en masse mennesker til at installere din app. Du tager så en procentdel af hver salg de får gennem app'en.

Lettere sagt end gjort.

Prisen afhænger helt af hvad den skal kunne. Umiddelbart ville jeg sige fra 50.000 og op, taget ud af den blå luft :) Pris og kvalitet hænger også godt sammen.

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 00:20

Du kan da få en iHuman til din hjemmeside !

Men en iHuman kan du både modtage dine besøgende med en personlig hilsen, fastholde dine besøgende og levere dit budskab helt korrekt samt øge din konverteringsgrad.

Du kan se mere her: www.iHuman.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)