Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Tablet

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har endnu engang brug for jeres hjælp.

Denne gang drejer det sig om en Tablet. Jeg vil gerne købe mig en Tablet, som jeg primært skal bruge til e-bøger & musik. Jeg har tænkt på, at købe en billigere tablet, da jeg ikke gider, at bruge mindst 500$ på en Ipad 2, hvis det er at jeg kan få noget, der er lige så godt, til en billigere pris. Jeg håber i kender nogle Tablets, som i gerne vil anbefale. Det skal dog nævnes, at jeg er bosat i USA lige nu, så det er noget, som skal kunne købes herovre.

Der er dog nogle ting, som jeg gerne vil forlange af min kommende tablet. Den skal ikke "lagge". Der er ikke noget, som stresser og irritere mig mere, end hvis en Mobil, Tablet eller en computer for den sags skyld "lagger". Jeg finder det afskyeligt at kigge på, og jeg får stress! Så please anbefal en tablet, som er lyn hurtig, og som ikke bliver langsom når der bliver fyldt ting på harddisken. 

Tusind tak, jeg ser frem til at høre fra jer :-)

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:17

Hej Rasmus.

Jeg købte selv en Ipad for små 2 måneder siden , og det er virkelig et godt stykke legetøj og jeg mener bestemt ikke den har nogle problemmer. Som du selv skriver er den dyr men fra mit synsfelt vil jeg hellere købe det rigtige fra starten end at købe noget man måske bliver skuffet over af den ene eller anden grund.

Jeg gik på skole med en der købte en Galaxy S 10.1" den skulle også nok kunne være med men jeg kan ikke fortælle noget om den desværre.

Denne tekst hjalp dig ikke meget, og kan måske derfor tages som en salgstale for Apple :)

Forsat God Jul

//Ulrik

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:18

Hvis dit behov ikke er større, så kig efter en Ipad 1 :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:37

Nu ved jeg ikke hvad prisklassen er på en Samsung Galaxy men den sparker Ipads røv til sten alderen i de fleste test.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 20:40

Jeg har også haft en iPad 2 som jeg har været meget glad for. Jeg er dog ikke længere sikker på jeg ville snuppe en iPad2 i dag, der er kommet så mange fede Android tablets her i Q4 2011 at jeg nok ville svinge den vej.

Hvis du kan vente til Januar kommer der en Asus Prime som har et tastatur med, det vil sige at hvis du har brug for at skrive indlæg, tekster eller andre ting så kan du koble keyboardet på, har du bare brug for at hive en tablet med i bus eller fly så tager du bare skærmen under armen - det er skidesmart.

Prismæssigt kommer du nok ikke under dine $500, men til gengæld har den så den vildeste quadcore teknologi og mulighed for 1080p afspilning. Det ville være mit valg - hvis du altså kan vente til Januar engang :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 20:44

Personligt syntes jeg Ipad er det eneste jeg kan bruge. Hvis du ved du ikke vil have en Ipad så er en samsung galaxy tab den næstbedste efter min erfaring. 

- Det siges at Ipad 3 kommer i midten af 2012. ( Måske kun rygter )

Den vil helt sikkert leve op til dine forvetninger / krav.

Dog måske ikke pris mæssigt da den nok ikke vil være billigere end Ipad 2.

Mvh.

Kristian L.A

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:53

Ikke for at være negativ eller noget Kristoffer, men hvis man alligevel skal have et tastatur med rundt så er man jo tilbage ved en bærbar computer ? Altså hvis jeg ikke tager helt fejl og til en Ipad kan der også sagtens købes tastatur :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 20:55

Du tag ikke fejl.

Man kan sagtens købe et tastatur til ipad og sætte det på ens cover. Så fungere det som en bærbar :)

Det ser ret lir ud, syntes jeg selv :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:56

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 21:14

Hej igen,

Tak for de hurtige svar, jeg må indrømme at, jeg godt nok stadigvæk er i tvivl. Fordi hvis jeg alligevel skal give 450$ for en Tablet, så må jeg indrømme, at så køber jeg sq en Ipad 2 i stedet. Det ville også bare være surt, at købe en Ipad 2 nu, og så går der 2-3 måneder, så hedder det Ipad 3..

Hmmm....

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)