Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog indlæg der opstår via PHP

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Hvis man laver et hjemmelavet blog system, hvor man skriver tekst osv. ind i et program og programmet så opretter et blog indlæg på ens hjemmeside.

Blog indlægget vil ikke ligge som en fil på ens webhotel, men bare "opstå" ved hjælp af PHP

Vil dette forhindre google i at finde blog indlægget? Eller på anden måde skabe problemer?

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Baandrup Larsen:

Hej Amino'er

Hvis man laver et hjemmelavet blog system, hvor man skriver tekst osv. ind i et program og programmet så opretter et blog indlæg på ens hjemmeside.

Blog indlægget vil ikke ligge som en fil på ens webhotel, men bare "opstå" ved hjælp af PHP

Vil dette forhindre google i at finde blog indlægget? Eller på anden måde skabe problemer?

- Alexander Baandrup Larsen 

Jeg formoder at blogindlægget er synligt i en browser, og at PHP i realiteten udskriver HTML til browseren? og det gemmes nok enten i en "flat fil" eller en database... I så fald vil det ikke skabe nogle problemer.

Du bliver nød til at komme med flere informationer, da PHP som udgangspunkt udskriver html til browseren. ellers vil det være PHP kode som bliver udskrevet til browseren.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville ikke skabe nogle problemmer. 

Lyder dog ikke helt som om du har styr på det, da et blog indlæg ikke bare "opstår" det gemmes somregel i en database som MySQL.

Hvis du vil lære at lave sådan noget kan jeg varmt anbefalde PHP with MySQL essientials på Lynda:

http://www.lynda.com/PHP-tutorials/php-with-mysql-essential-training/435-2.html

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Hansen:

Det ville ikke skabe nogle problemmer. 

Lyder dog ikke helt som om du har styr på det, da et blog indlæg ikke bare "opstår" det gemmes somregel i en database som MySQL.

Hvis du vil lære at lave sådan noget kan jeg varmt anbefalde PHP with MySQL essientials på Lynda:

http://www.lynda.com/PHP-tutorials/php-with-mysql-essential-training/435-2.html

Har overhovedet ikke styr på det var bare bange for at min programmør var ved at begå en grusom fejl... Men det lyder som om han er på rette vej :-)

Tak for hjælpen begge 2 

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kim sagde det - dit blogindlæg vil som regel blive gemt i en database, hvor det efterfølgende blive hentet (fx via et unikt id).

Meget kort fortalt findes der client-side (fx HTML, JavaScript & Flash) og server-side (fx PHP).

Jeg fandt lige den her side, som meget godt forklarer hele mekanismen bag. Det kan blive en anelse teknisk, men jeg håber det giver mening Smile

Client- og serverside teknologi

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hej herfa lyder set som du vil lave sider som ikke er en del af din wordpress er det korrekt

i fld skal du blot sorge for der linkes til dem samt at de ikke har navne der falder sammen med navne du allerede har i din wordpress

jeg tror i ovrigt jeg har et varktoj pa lager
der kan lave sider udfra keyword
det er nok det du gerne vil have

 

Billige seo pakker

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjenester-dk:

hej herfa lyder set som du vil lave sider som ikke er en del af din wordpress er det korrekt

i fld skal du blot sorge for der linkes til dem samt at de ikke har navne der falder sammen med navne du allerede har i din wordpress

jeg tror i ovrigt jeg har et varktoj pa lager
der kan lave sider udfra keyword
det er nok det du gerne vil have

 

Bruger slet ikke wordpress eller lignende :-) Må lige snakke med min programmør 

- Alexander Baandrup Larsen

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:

Hej Alexander

Der er en stor sandsynlighed for at din programmør vil oprette URL'erne til dine indlæg som:

www.ditdomæne.dk/blog.php?id=123

Dette er i mine øjne en grusom fejl. URL'en til dine indlæg på ligne denne:

www.ditdomæne.dk/blog/10-gode-raad-om-succes-somivaerksaetter/

Du kan iøvrigt med fordel bruge Wordpress som blog, den kan nemt udvides til at lave pæne URL'er, som hjælper til bedre SEO



Hej Jesper

Det vil jeg sige videre, ud over SEO er det meget pænere! :-)

- Alexander Baandrup Larsen 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)