Preben |
Preben:Jeg er faktisk en kanon mødebooker,
Preben, de spørgsmål du stiller giver nu ellers en pænt stor indikation på at du sikkert ikke har megen erfaring med nogen som helst form for telefonisk kanvas eller booking, så jeg tror ikke du behøver at forsøge at spille den ud til at han skal have dårlig samvittighed over at miste så talentfuld en sælger som dig.
Det behøver ikke alt den flueknepperi. De mennesker der er trådstarters målgruppe ved udemærket godt hvad der er tale om og det er helt efter bogen.
Jeg har siddet med både booking af assurandørmøder, erhvervskonsulentmøder og direkte salg over telefon for en del år tilbage, og det han efterspørger er fuldstændig normalt og giver 100% mening.
Det at man tager forbehold for møder af dårlig kvalitet handler om alle de "pistolsælgere" der kan finde på at skrive noget op som et møde uden at kunden har samme opfattelse. Så står assurandøren/sælgeren der i døren efter XX antal km kørsel og tid, og får smækket døren i hovedet, eller at kunden ikke er ordentligt informeret om mødeagendaen, og derfor slet ikke har samme forventning som sælgeren.... pga et ringe pistolsalg.
Det er dét det handler om.
Det vil alle andre der læser tråden med samme erfaring også finde, så pak nu alt den negativitet væk og nyd julen og den gode mad. ;)
Rigtig glædelig jul.