Det var godt jeg spurgte så - ellers ville jeg aldrig have vidt det ! :-) Fortsat god aften. |
Hej alle,
Tak for interessen for denne tråd, men jeg håber I vil respektere, at fokus er på dem så kan yde den ønskede service og ikke en debat tråd om hvad, hvor og om man kan, må osv.
Det er privat markedet, som vi bevæger os på og derfor der til der skal bookes møder, dette er fuldt ud lovligt, da vi er under betegnelsen finanssiel virksomhed.
Vedr. no cure no pay, så bliver der opsat kvalitets- krav til mødet og såfremt, at en mødebooker ikke overholder disse, så vil der være mulighed for ikke, at betale. Men da vi selv leverer ringe lister, så bør hitraten for mødebookeren være tæt på 100%
Jeg håber, at der nu er information nok til, at en seriøst og kompetent samarbejdspartner, kan tilbyde deres ydelse. (Send dette som privat besked)
Glædelig jul til jer alle - Og husk, I er selvfølgelig velkommen til, at få et uforpligtende tilbud på jeres privat forsikringer, vi oplever at mere end 700% af vores møder / tilbud ender som kunder, da vi oftes kommer med ret så store besparelse, dette uden at vi er gået på komprmis med dækningerne.
De bedste hilsner
Dansk Forsikringsagentur Vestsjælland
Henrik Gundersen
Mobil: 2630 54 10
Email: hegun (a) danskforsikring.dk