Jeg kunne rigtig godt tænke mig at snakke med nogen om mine ideer, men ved jo også man ikke skal udlevere alt for meget om sine ideer.nogen skulle jo nød nappe dem. jeg har prøvet på at forætte min omgangskreds om ideerne,men syntes ikke lige jeg får responds tilbage,hverken eller... hvad pokker gør jeg? Jeg er VIRKELIG itvivl om hvordan jeg efterspørger "derude" om ideen er god eller ej... Jeg har mailet til diverse organisationer om ideen, og afventer tilbagemeldninger. Tror ikke de hverken vil nappe ideen eller jeg er en trussel,for de fleste af dem,har faktisk denne funktion på deres egen hjemmeside,dog MEGET begrænset...så kan ikke se hvorfor de ikke skulle ville melde tilbage,kan håbe på det er pga.julen de ikke lige svare, skrev jo kun igår. syntes jeg har brug for lidt profesionelle øjne p sagen. Jeg ved godt man siger bare hop u di det, men det syntes jeg desværre er rigtig svært, før jeg får andre øjne på sagen. gir det mening overhoved?? Og jeg villeikke ivde hvordan pokker jeg skal skrive min ide,uden at sige for meget....:-) Glædelig jul til alle som læser med... |
@Miriam
Jeg synes primært bare du skal komme ud med ideen her :-)
Mener du det er for risikabelt, så kan du evt sende en PM her på amino til mig.
For at du kan 'tjekke' hvad jeg arbejder med så er det primært branding, marketing - og så overvejer jeg at starte et affiliateprojekt.
Jeg har alt for travlt til at stjæle andre folks ideer og elsker bare at ideudvikle :-)
mvh
thasje