Nøgternt set tror jeg ikke der er sindssygt mange af iværksætterne herinde der selv bruger tid på at samle golfbolde. I så fald har de nok en bedre plan med dem.
Du skal nok nærmere ud til golfklubberne og lave aftaler. Men tror Casper Blom har tegnet kridtstregerne for mange andres salg af brugte golfbolde. Så tror du får din sag for :-)
God dag og god jul
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Der er naturligvis ingen webshopejere (med hovedet skruet rigtigt på) der vil udlevere sine leverandører. En god leverandør tager tid at finde, der skal opbygges et samarbejde og en fælles tillid - Det kræver arbejde og gå-på-mod.
Bare fordi Blom er gået hen og blevet en amino-helt, så er det da bare på med vanten alligevel.
Jeg synes allerede der er kommet et rigtigt godt forslag længere oppe: Hvad med at kigge mod udlandet.
Du finder næppe en branche, hvor der ikke er konkurrence. At der så tilfældigvis findes en amino herinde, der beskæftiger sig med samme branche gør sgu' ikke, at man skal overveje at droppe projektet.