Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af brugte golfbolde

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:

Nordnord - Mikkel Dusi:

Overvej projektet - Stor konkurrence fra Blom. Skype-Wink

Bare fordi Blom er gået hen og blevet en amino-helt, så er det da bare på med vanten alligevel.

Jeg synes allerede der er kommet et rigtigt godt forslag længere oppe: Hvad med at kigge mod udlandet.

Du finder næppe en branche, hvor der ikke er konkurrence. At der så tilfældigvis findes en amino herinde, der beskæftiger sig med samme branche gør sgu' ikke, at man skal overveje at droppe projektet.

Klø på! :)

Jeg tror mit indlæg bliv misfortolket. Jeg mente blot, at han skal sørge for at gennemtænke konceptet og arbejde hårdt for det, da der er står konkurrence. Skype-Wink

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 13:46

Rasmus Hoeks:
Du finder næppe en branche, hvor der ikke er konkurrence. At der så tilfældigvis findes en amino herinde, der beskæftiger sig med samme branche gør sgu' ikke, at man skal overveje at droppe projektet.

Du har helt ret, men alligevel - man bør vel genoverveje ideen når man lige researcher markedet for brugte golfbolde og ser hvor tykt Casper egentlig sidder på det. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:48

Emil Kroer :
Rasmus Hoeks:

Du har helt ret, men alligevel - man bør vel genoverveje ideen når man lige researcher markedet for brugte golfbolde og ser hvor tykt Casper egentlig sidder på det. 

Selvfølgelig skal man det. Det hedder en konkurrentanalyse og bør være en seriøs del af ethvert webprojekt :)

Forsat god mandag til alle aminoer :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:57
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Casper har vel bare bevist, at der er et marked for brugte golfbolde. Konkurrencen skal nok komme. Om det bliver fra en Amino eller ej er ligegyldigt.

Koncepter og virksomheder kan altid enten forfines eller tage en anden vej og 2 konkurrenter kan sagtens have glæde af hinandens eksistens. Konkurrence vil være med til at Casper skal optimere sin virksomhed og tænke i flere baner/retninger både på indtægtssiden og omkostningssiden.

Held og lykke med projektet.

Michael

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 14:47

Tak for de gode svar :)

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 15:06

Jeg synes også bare, at du skal klø på.

Som de andre siger, så kig mod udlandet. Gerne imod lande som ligger indenfor EU, og hvor golf er populært. Her kunne England måske være en oplagt mulighed.

Og når vi nu taler om konkurrence, så synes jeg også du skal kigge på dit koncept. Kan du gøre noget ved din side, der gør, at den skiller sig ud fra de andre webshops, der sælger golfbolde m.v.? Måske noget med en prisgaranti, engrossalg eller lignende.

rabatter på butikker med et MEXO medlemskort.
Har du en webshop/forretning, du gerne vil have på MEXO, så skriv gerne en PB.

Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Du skal ikke være bange for at konkurrere med en 16 årig knægt der har fundet en hobby. Du kan nemt tage største delen af hans marked. 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:11

R U N E.:

Du skal ikke være bange for at konkurrere med en 16 årig knægt der har fundet en hobby. Du kan nemt tage største delen af hans marked. 

Det er sgu' for arrogant og nedladende det dér! Siger du, at 16-årige ikke kan drive forretning?

Michael

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 15:15

R U N E.:

Først og fremmest - drop den nedladenhed overfor unge iværksættere, det er ikke rimeligt!

Dernæst - før du kaster om dig med nedladenhed, så kunne det måske være en ide at undersøge hvad det egentligt er du snakker om. Casper er 19 år, så tjek lige op på fakta før du begiver dig ud et sted hvor du ikke kan bunde!

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:26

Et godt sted at lede efter leverandører af sådan nogle ting er fx på de enkelte landes ebay, fx tysklands:

http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=golfb%C3%A4lle&rt=nc&LH_ItemCondition=12&_dmpt=Sport_Golf_Golfb%C3%A4lle&_fln=1&_ssov=1&_trksid=p3286.c0.m1539

En anden er allegro i et østeuropæiske lande, hvor fx en søgning som:
http://allegro.pl/listing.php/search?string=pi%C5%82ki+golfowe&category=0&sg=0

måske de 2 kan give resultater

Om de kan levere i store mængder / til gode priser aner jeg intet om - men jeg har fundet leverandører den vej.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)