Jeg har set dit indlæg her på Amino.dk, og du må gerne kontakte mig omkring dette, så vi kan få det bragt i orden. Der er dog ingen hos os, der kan nikke genkendende til det du skriver, og jeg kan bl.a. se, du ikke har oplyst dit cpr-nummer i vores system. Vi kan af forskellige grunde ikke udbetale dig dit optjente, når dette ikke er udfyldt, så det kunne være årsagen til, du ikke har modtaget betaling endnu - du finder mine kontaktoplysninger på www.iqmedier.dk
BONUS: Jeg har lige været inde og kigge på vores statistik hos IQmedier for at tjekke nogle af datoerne i denne post. Derinde opdagede jeg, at de har 'scraped' 3000,- af vores samlede indtjening for November. Er der andre Aminoer der har prøvet dette, og eventuelt ved hvad grunden er?
Nu kender jeg ikke ret meget til IQMedier, men kunne det tænkes, at de 3.000,- kr. er fjernet fra oversigten fordi de er sat til betaling?
Det er i øvrigt meget normalt at få fjernet salg/leads, hvis der er tale om "Anders And" tilmeldinger, flere tilmeldinger fra samme IP, eller returnerede varer og annulerede køb, hvis der er tale om salg.
Jeg har set dit indlæg her på Amino.dk, og du må gerne kontakte mig omkring dette, så vi kan få det bragt i orden. Der er dog ingen hos os, der kan nikke genkendende til det du skriver, og jeg kan bl.a. se, du ikke har oplyst dit cpr-nummer i vores system. Vi kan af forskellige grunde ikke udbetale dig dit optjente, når dette ikke er udfyldt, så det kunne være årsagen til, du ikke har modtaget betaling endnu - du finder mine kontaktoplysninger på www.iqmedier.dk
Mvh,
Mads - IQ Medier
Hej Mads,
Jeg har nu kontaktet dig på en mail. Jeg var også lige inde i jeres system og kigge, og kan se at du har ret i at jeg ikke har skrevet cpr og adresse. Det kan hænge sammen med at jeg trykkede på knappen 'person' hvor jeg tidligere stod anført som 'firma'. Systemet har åbenbart ikke videreført mine oplysninger, og det beklager jeg at jeg ikke opdagede.
Vi har ringet til alle på jeres kontaktliste flere gange i dag, og alle gange er vi nået til en telefonsvarer.
Jeg har svaret tilbage på din mail og afventer svar.
Mht. til kontakt, så vi er mere eller mindre gået på juleferie for i år, så det er derfor du går på tlfsv. Vi kan dog altid kontaktes pr mail, og så vil du få svar tilbage hurtigst muligt - jeg beder dig dog om lidt tålmodighed i den næste uges tid.
Hej Amino. Jeg skriver her for at fortælle jer alle sammen, at vi har fået snakket med IQmedier. Vi fandt ud af at det hele skyldtes småfejl fra begge parters side samt generel juletravlhed. Sagen har dermed ikke noget på sig, og jeg kan anbefale alle at indgå samarbejde med IQmedier, for de vil kun det bedste.