Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Usikker på IQmedier - udbetaler de?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

NOTE: Dette indlæg har været fjernet fra Amino på grund af kritik af IQmedier. Indlægget er nu rettet til en mere neutral holdning og håbes godkendt af Aminos moderatorer

Hej Amino

Jeg skriver her min jeg og min partners historie med IQmedier, og vil meget gerne høre jeres erfaringer med dem, da vi er blevet usikre på troværdigheden af selskabet.

Det hele startede med, at vi i midten af november begyndte at reklamere for IQmedier. Vi har en indtjening der ligger på samme gode niveau hver dag, og vi er godt tilfredse. Kampagnerne vi kører er nogle surveys der IKKE kræver telefonnummer for at blive afsluttet.

Nogle dage senere bliver vi så kontaktet af en af managerne fra IQmedier, der vil have os til at køre nogle kampagner der kræver et telefonnummer af brugeren. Det er vi skeptiske over for, men indvilliger i at køre kampagnerne mod at få vores indtjening fra November udbetalt i starten af December i stedet for at vente til den 15. Januar, som er den normale dato for udbetaling. De nye kampagner der kræver et telefonnummer giver som forventet slet ikke samme indtjening som de kampagner vi kørte først, faktisk kun omkring halvdelen.

Den 1. December kontakter vi så manageren, der nu 'desværre' først kan udbetale den 10. December. På det tidspunkt tænker vi da på, at det er lidt underligt med den udskydelse, men kan godt acceptere den. Nogle dage senere (er ikke helt sikker på hvornår) får vi så at vide at vi kan få vores penge 'mellem den 10. og den 15. December. Også den præmis accepterer vi, dog stopper vi helt med at køre deres kampagner, da vi er begyndt at blive usikre på om de snyder os eller rent faktisk kan udbetale i sidste ende.

Det bliver den 10., og det bliver den 15. Vi skriver nu til IQmedier, og spørger dem hvor pengene bliver af. Denne gang er det intet problem siger manageren, vi skal bare sende en faktura!( -.- ) Det synes vi lyder endnu mere underligt da vi har indtastet alle oplysninger inklusive kontonr og SWIFT og IBAN og cpr og skostørrelse og hvad ellers de nu kunne finde på inde på deres hjemmeside, hvilket vil sige at han egentlig har alle de oplysninger han skal bruge. Vi sender ham dog alligevel en faktura som et sidste forsøg.

Han svarer ikke tilbage på fakturaen, og vi rykker ham flere gange på mail. Til sidst får vi fat i ham og aftaler at han og min partner skal tale sammen næste morgen. Selvfølgelig svarer han ikke på det opkald, og flere beskeder på telefonsvarer og mail har han endnu ikke svaret på.

Det er nu den 21. December, og vi har intet hørt. Vi regner ærligt talt ikke med at få nogle penge overhovedet. Det er et stærkt tillidsbrud fra IQmedier's side vi har oplevet, og det skal der meget til at rette op på.

Så hvad er jeres erfaringer med IQmedier? Udbetaler de overhovedet, og er de til at få fat på for jer?

OBS: Nogle datoer i dette indlæg kan være forkerte, da det primært er min partner der har været i kontakt med manageren.

BONUS: Jeg har lige været inde og kigge på vores statistik hos IQmedier for at tjekke nogle af datoerne i denne post. Derinde opdagede jeg, at de har 'scraped' 3000,- af vores samlede indtjening for November. Er der andre Aminoer der har prøvet dette, og eventuelt ved hvad grunden er?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:14

Jeg har fået en udbetaling af IQMedier, på et par tusinde.
Men der var også en del vrøvl mht. udbetalingerne.. De skulle lige ordne det, og det.
Jeg tror skam at i får pengene.

Jeg skiftede til EuroAds bagefter, og der har jeg følt mig meget bedre til rette. Udbetalingen sker altid den 15 i hver måned, og jeg synes deeres kampagner er gode.

Så hvis i har mere vrøvl med dem, så ryk over til deres største danske konkurent. 

Tilmeldt 29. Aug 11
Skrevet kl. 23:20

Tak for det svar! Virkeligt betrykkende at høre at nogen rent faktisk har fået udbetalt penge af dem... Vi er blevet accepteret på EuroAds, og vi har også tænkt på at rykke derover, så det kan da sagtens være vi gør det nu hvor vi ved at de er seriøse :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 23:25

Min erfaring er at de udbetaler... Dog meget langsomt :/

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 4. Apr 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:37

Har heller ej ingen problemer med udbetalinger, og aldrig haft det.

Tilmeldt 29. Aug 11
Skrevet kl. 13:25
Jeg har nu erfaret, at vores manager er på juleferie atm. Håber og tror dog stadig på en udbetaling, om end det så først bliver en gang i Januar.
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:27

Jeg er helt sikker på du får din udbetaling - dog har IQ Medier efter min mening aldrig været så gode til deadlines, men jeg plejer at få mine penge og det er alligevel det vigtigste for mig ;-)

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 13:49

Nogen der ved hvor lang tid IQ Medier sædvanligvis er om at godkende folk?

Er på 3. dagen nu ..

Men okay, hvis folk holder juleferie :P

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det tog en bette uges tid ved mig :-)

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 13:54

Casper Jensen:

Det tog en bette uges tid ved mig :-)

Cool. Tak for hurtigt svar :-)

Go jul til alle

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)