HJÆLP, sådan er der sikkert mange der starter et indlæg omkring bankforretninger, men jeg er kommet i en noget ualmindelig situation - syntes jeg selv... Jeg har benyttet Amagerbanken i det meste af mit liv, også de sidste 15 år hvor jeg har været selvstændig. Livet som selvstændig har jo budt på både op og nedture indenfor økonomien, og det betyder at jeg har været registreret i RKI. Dette er jeg dog ikke længere, så pt. burde det være underordnet. Jeg skylder ikke nogle banker noget og har nu en forretning som hænger sammen.... Jeg har for nylig stiftet et nyt ApS, og til dette skal jeg jo benytte en bankkonto. Selskabet er stiftet med kontant kapital via BankNordik, og det betyder jo at der er en sum penge der skal ind på en konto. Stor var min overraskelse da jeg ringede til den tidligere Amagerbank, nu BankNordik, og fik besked om at fordi jeg er selvstændig kan jeg ikke få lov at åbne konto til dette selskab - det er for omkostningsfyldt......... Jeg har behov for at finde en bank som er interesseret i at lave forretning, også selvom man ikke skal låne penge, men blot indsætte dem - er der nogle som kan komme med gode råd til dette, eventuelt konkrete kontaktpersoner hvor det ikke kræver en masse arbejde at få lov at oprette en konto. Det er jo en selvfølge at diverse dokumentation skal være på plads, hvilket også er tilfældet her :-)
Med håb om hjælp, og en god (h)jul til alle Henrik Støvring www.nembil.dk Biludlejning
|
Hej Henrik
Jeg mener ikke at de kan nægte dig at oprette en indlåner konto...
dbh
Brian