Du kommer ikke langt hvis ikke du vil oplyse noget. Jeg tror der er flere på Amino som gerne vil hjælpe dig, men som allerede falder fra når du ikke vil oplyse noget de kan tage udgangspunkt i. Hvis du kunne oplyse emnet, kunne du få mange flere gode tilbud fra Aminoer der har specialiceret sig i SEO..
Lad og ændre dit indlæg lidt... Det er ikke det bedste eksempel, men jeg håber du kan se hvad jeg mener med det.
Jeg søger sådan set bare nogle tilbud på en bestemt bil og er ikke interesseret i at oplyse bilens navn eller mærke i denne tråd. Dem der tilbyder bilen i god stand får selvfølgelig en fair pris.
Når han vil have kvalitetslinkbuilding er emnet vel i og for sig irrelevant? Altså det handler jo ligepræcis ikke om bilen - men hvem der kan levere den bedste benzin?
alle kan give råd hvad virker men alle seo hajer kan ikke skrive hvad er bedste benzin , da del af seo er at videre formidle viden om sit emme der er afgørende også vide en del om emmet
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Man kan da sagtens tilbyde sin service ud fra de sparsomme oplysninger trådstarter udlevere. Trådstarter ønsker jo ikke råd eller vejledning indenfor SEO, men en leverandør af linkbuilding. Og som leverandør kan man sagtens tilbyde sin service på baggrund af de oplysninger.
Vælger han at starte et samarbejde med dig herefter, vil det nok være fordelagtigt at du bliver oplyst hjemmesiden og søgeordene :)
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
Du kommer ikke langt hvis ikke du vil oplyse noget. Jeg tror der er flere på Amino som gerne vil hjælpe dig, men som allerede falder fra når du ikke vil oplyse noget de kan tage udgangspunkt i. Hvis du kunne oplyse emnet, kunne du få mange flere gode tilbud fra Aminoer der har specialiceret sig i SEO..
Lad og ændre dit indlæg lidt... Det er ikke det bedste eksempel, men jeg håber du kan se hvad jeg mener med det.
Jeg søger sådan set bare nogle tilbud på en bestemt bil og er ikke interesseret i at oplyse bilens navn eller mærke i denne tråd. Dem der tilbyder bilen i god stand får selvfølgelig en fair pris.
jeg tror du har forklaret forkert alle vil ikke skrive om sex eller de ved ikke nok lige netop om dit emme så de kan kun rådgive ikke skrive for dig at finde den bedste til opgaven lettest ved at kende emmet , jo kan skrive men vis endelige alle skrev var det måske kun 1 eller 2 der også kunne hjælpe med alt tekster med mere
Jeg søger sådan set bare nogle tilbud på linkbuilding og er ikke interesseret i at oplyse hverken hjemmeside eller emne i denne tråd
Hej Jesper,
Jeg har flyttet din tråd til "jeg søger et godt tilbud fra dig", du havde oprettet den i "Søgemaskineoptimering(SEO) hjælp og gode råd". Derfor forsøgte de gode amino'er at hjælpe og råde dig :-)
Man kan da sagtens tilbyde sin service ud fra de sparsomme oplysninger trådstarter udlevere. Trådstarter ønsker jo ikke råd eller vejledning indenfor SEO, men en leverandør af linkbuilding. Og som leverandør kan man sagtens tilbyde sin service på baggrund af de oplysninger.
Vælger han at starte et samarbejde med dig herefter, vil det nok være fordelagtigt at du bliver oplyst hjemmesiden og søgeordene :)
han får den chance for at få den bedste til en opgaven ved at videre formidle viden og mange vil ikke hjælpe en anonyme profiler, når de debattere her på amino.dk det er fakta og vis han ikke ønsker bredt og de bedste vil henvende sig er det hans egen sag , men at oplyse får mere de bedste til at henvende sig
da man har sin iværksættere passion for det går godt for andre iværksættere , gør man sit ypperste i at forklare hvorfor det er bedste man ved så meget som muligt i tråden
Jeg søger sådan set bare nogle tilbud på linkbuilding og er ikke interesseret i at oplyse hverken hjemmeside eller emne i denne tråd
Hej Jesper,
Jeg har flyttet din tråd til "jeg søger et godt tilbud fra dig", du havde oprettet den i "Søgemaskineoptimering(SEO) hjælp og gode råd". Derfor forsøgte de gode amino'er at hjælpe og råde dig :-)
De bedste hilsner /Brian
det havde ikke set den var flytte undskyld jeg skrev lige før , jeg prøvet i hvert fald give mit bedste råd , hvordan du fik den bedste hjælp