Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger linkbuilding af høj kvalitet!

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Johnny Nielsen:

Tjenester-dk:

hejsa

vi har lige nu tilbud pa 10.000 links fra danske blogs

kr 1000

Kan du nævne de første 100 du linker til ?

Han kan ikke nævne de første 40 :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 20:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Johnny og Angrybird,

Jeres spørgsmål er egentlig helt relevante, men lige netop denne tråd er blevet flyttet hertil "Jeg søger et godt tilbud fra dig", på baggrund af at trådstarter udelukkende er interesseret i tilbud.

Derfor vil jeg bede jer om at tage debatten med Tjenester.dk i en anden tråd og lade trådstarter beholde denne her.

Stor hilsen
/Brian 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:25

Jesper Jensen:

Hej Amino,

Jeg søger til min hjemmeside linkbuilding af høj kvalitet. Jeg har allerede opnået nogle rigtig gode resultater og disse skal forbedres ved løbende linkbuilding.

Jeg er som udgangspunkt ude efter links af en høj kvalitet, men alt er interessant.

Send mig en PM.

Mvh

Jesper

Hvis du skal have en prof. gennemgang af din side, og en god søgeoptimering, kan jeg varmt anbefale Thomas Rosenstand , det er søgeoptimering i topklasse

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:22

Jesper Jensen:

Jeg søger til min hjemmeside linkbuilding af høj kvalitet. Jeg har allerede opnået nogle rigtig gode resultater og disse skal forbedres ved løbende linkbuilding.

Hej Jesper

Hvis du virkeligt mener det, når du skriver at kvaliteten skal være høj, tror jeg du får bedre resultater ved at henvende dig direkte til de bedste i feltet med en detaljeret forespørgsel - eller ved at give et bedre indtryk i tråden her af dit website. Se, sagen er den, at link building i høj kvalitet kræver et site i høj kvalitet at link builde til. Så de dygtige linkbuildere med fulde kalendre springer ikke ud i tilbudsskrivning uden at vide at de site kan bære indsatsen.

Beklager, hvis dette indlæg er endnu et der ikke er lige på emnet, men jeg skriver det bare for at give dig et godt råd, så du kan få det tilbud du forespørger.

Og PS. husk at spørge alle der sender dig tilbud om 5-10 eksempler på ægte kvalitetslinks som de har bygget.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 13:29

Anders Saugstrup:

Jesper Jensen:

Hej Jesper

Hvis du virkeligt mener det, når du skriver at kvaliteten skal være høj, tror jeg du får bedre resultater ved at henvende dig direkte til de bedste i feltet med en detaljeret forespørgsel - eller ved at give et bedre indtryk i tråden her af dit website. Se, sagen er den, at link building i høj kvalitet kræver et site i høj kvalitet at link builde til. Så de dygtige linkbuildere med fulde kalendre springer ikke ud i tilbudsskrivning uden at vide at de site kan bære indsatsen.

Beklager, hvis dette indlæg er endnu et der ikke er lige på emnet, men jeg skriver det bare for at give dig et godt råd, så du kan få det tilbud du forespørger.

Og PS. husk at spørge alle der sender dig tilbud om 5-10 eksempler på ægte kvalitetslinks som de har bygget.

Mvh Anders Saugstrup

For det første så har jeg fået 8 tilbud på denne tråd, også fra nogle af de bedste. Det tager 2 sekunder at skrive en PM til mig og få flere info, jeg tror du har brugt en del mere tid på dit indlæg. 

Jeg har også kontaktet en masse af de bedste i feltet, men mange af dem er ikke interesseret i at hjælpe, når kun vi skal bruge linkbuilding. 

Vores side er af rigtig høj kvalitet. Vi har allerede fået hjælp at en af de to største i Danmark, i ved nok hvem jeg snakker om. Men efter et årstid, kunne de ikke tilbyde meget mere, fordi deres netværk efterhånden var godt brugt, og fordi jeg ikke gad have flere links fra samme sider. 

Det er fint at i allesammen vil hjælpe mig med hvordan jeg skal skrive mit indlæg, men jeg har fået det ud af tråden som jeg ville og dem der fremover skal hjælpe mig, har også fået det ud af tråden som de ville. 

Glædelig Jul:)

Jesper

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:35

Jesper Jensen:
Vores side er af rigtig høj kvalitet. Vi har allerede fået hjælp at en af de to største i Danmark, i ved nok hvem jeg snakker om. Men efter et årstid, kunne de ikke tilbyde meget mere, fordi deres netværk efterhånden var godt brugt, og fordi jeg ikke gad have flere links fra samme sider. 

Hvis du taler om links fra SEOeres netværk af sites, når du taler om kvalitetslinkbuilding, taler vi ikke om det samme.

Men godt at høre, at du har fundet de leverandører, som du ønskede dig af tråden.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)