Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til seo - vigtigt.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke sætte mig ind i alt det seo. Det er alt for uoverskueligt for mig, lige pt.

Men jeg hører tit om at der er nogle artikler som folk laver, som er seo venlige.. Hvad vil det sige? Får det mig højere op på google?

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 18:10

Det betyder, at du får en artikel, der tager hensyn både til læseren og Google. Måske får det dig højere op på Google, måske ikke. Men det hjælper i hvert fald helt klart mere at få skrevet nogle artikler til ens side end ikke at lave noget. Så fat din pen og kom igang med at skrive nogle lange og fyldige artikler. Det elsker Google! Og hvis dine læsere også elsker dem, vil Google muligvis bryde sig endnu mere om dem. Og dermed belønne dig med en endnu bedre plads i søgemaskinen.

- Alexander

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:15

flere kunder vil det betyde at få dig højere i google

normalt en mere bruger venlig siden , da kræver en god interne links struktur på siden og gode sigende titler og overskrifter på siden

videoer billeder kommer du også højere af det elsker google og alle ved  folk elsker videoer

god tekst er lettere få nogle linke til og en god tekst giver flere kunder da folk bedste kan lide gode tekster at læse det

søge ord optimering bøgerne af  disse 2 her herre det giver masser af seo viden

Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:24

Så for at komme på google, skal jeg simpelthen bare blogge på livet løs, og ikke tage hensyn til specielle ord?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:33

Casper Jensen:

Så for at komme på google, skal jeg simpelthen bare blogge på livet løs, og ikke tage hensyn til specielle ord?

du vel emme at skrive om dette indholder dine kerne ord alle den viden jeg videre formidler indhold mit ord som er strip , du kan skive nyheder ud lave din side bedre om dit kerne emme og arbejde i den vildeste iværksættere passion

lav branches bedste side om dit emme og huske dine kerne ord og der sker ting og sager

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 18:54

Nej, du skal tænke på de rigtige ord, start med at brug google her.

Så jeg vil sige at artikler giver godt. Og så giver det læsere og kunder til din side, hvis du skriver noget der kan bruges.

Ordet seo venlig tekster betyder at du skriver til søgemaskinen, altså du bruger x antal søgeord på en artikel af min. 300 ord, og husk at lave gode titler eksempel med de søgeord du finder med google værktøjet.

Håber du kan bruge det.

Du kan læse en af mine artikler på min side de skrives "mange af dem" udfra denne måde.

Bliv forfatter og få søgemaskineoptimering gratis. http://www.amino.dk/members/Startmedos/default.aspx 

Tilmeldt 16. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 18:58

Startmedos:
Du kan læse en af mine artikler på min side de skrives "mange af dem" udfra denne måde

Glemte lige at skrive en tjek denne her, der bruger jeg ordet ordsprog, da det er det jeg vil have frem.

Bliv forfatter og få søgemaskineoptimering gratis. http://www.amino.dk/members/Startmedos/default.aspx 

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 19:14
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger joomla og har ikke selv styr på seo overvejer at få nogle til at klare alt arbejde, men jeg vil også godt selv lære noget. Er der nogle som ved noget om SEO arbejde i joomla, måske uden brug af extensions?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 19:27

Frederik Wind Andersen:
. Er der nogle som ved noget om SEO arbejde i joomla, måske uden brug af extensions?

Ja, det gør jeg.

Generelt anbefaler jeg alle ikke så teknisk kyndige at købe og installere komponentet sh404sef. Komponentet retter en række seo-floskler i Joomla og derudover giver den dig en række smarte værktøjer, til at optimere den tekniske del af dit Joomla website. Sh404sef kan være lidt svært at finde rundt i, så du kunne overveje at købe dig til lidt professionel assistance. 

Men hvis du ønsker at gøre det selv, så er det jo "blot" at kigge kildekoden igennem og se om det er en fornuftigt seo-optimeret kode, holde øje med om du er blevet ordentligt indekseret, ikke har DC og diverse andre ting.

Det meste af seo-arbejdet er jo som med alle andre sites.

Men må jeg være så fræk at spørge, hvorfor du ikke ønsker at gøre brug af extensions?

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 20:38

Syntes bare der er problemer med extensions hver gang man skal opgradere sit site, og hvis jeg mister min seo extension er alt arbejde miste/spildt.

Der er noget som hedder Brug Apache mod_rewrite den er jeg stående på nej lige nu da der står videre at "Kun apache! Husk at ændre navn på htaccess.txt til .htaccess før arkivering.

Jeg er lidt usikker på om jeg kan sætte den over på ja uden at få problemer 

Ved og kan ikke rigtig finde ud af mere om seo arbejde

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)