Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine 2 facebook sider?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino´er :)

Jeg har 2 facebook sider, som jeg hver måned ligger en lille reklame ud på.

Men hvordan kan det være, at over 60.000 fans ialt, kun giver en lille indtjening på 40kr?

Er der nogle, som har en god forklaring på det?

bruger jeg de forkerte reklamer?

Kender i evt. nogle gode affiliate reklamer?

Dbh. Martin 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:47

1. Jeg tror ikke dine fans ser det relevant

2. Det er formentlig kun 5.000 til 10.000 der ser opslagene 

3. Dine reklamer kræver en for stor action, på de sociale medier slapper folk af

4. På facebook virker video reklamer klart bedst! Du kan få video reklamer fra buzzamedia og goviralnetwork

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 22:24

Hej Marmut,

Ikke alle på Facebook gider se reklamer. Nogle hader faktisk reklamer.

Videoer er helt klar et godt valgt, ligesom Alexander også skriver.

Held og lykke.

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

[Del af indlæg slettet af moderator for brud på Aminos regler]

Svar til OP: En lille reklame er fint, du kan eventuelt bygge en landingsside omkring den. Ud over det kan du sagtens dele den hver anden dag, det er der intet problem i. Goviral videoer kan være fint, men det kræver også at du er aktiv og deler videoerne cirka en gang om dagen før det gør en forskel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:21

Oskar Vedel:

Alexander HOLD NU KÆFT. Du svarer kaftedeme på alle indlæg herinde, og så svarer du oven i købet som om du er oraklet.

Det er du ikke. Din lille indsnævrede indstilling med at 'buzzamedia goviral video er det bedste i hele verden uhauhauhauha' er simpelthen ikke til at holde ud.

Jeg foreslår at du tager en pause fra Amino indtil du er i stand til at svare mere nuanceret. Lad også venligst være med at underskrive hver eneste post med dit fulde navn. Vi kan godt se dit fulde navn, da du har valgt det som brugernavn her på amino (Smart?). Det er ikke en mail, det er en forumpost, vi ved godt hvem der skriver.

Svar til OP: En lille reklame er fint, du kan eventuelt bygge en landingsside omkring den. Ud over det kan du sagtens dele den hver anden dag, det er der intet problem i. Goviral videoer kan være fint, men det kræver også at du er aktiv og deler videoerne cirka en gang om dagen før det gør en forskel.

Hej Oskar, her på Amino holder man en sober tone. Hvilket du tydeligvis ikke har, overhovedet. At Alexander mener at Buzzamedia og Goviral er "the shit" er hans mening.

Jeg foreslår at du giver Alexander en undskyldning og eventuelt holder en sober tone her på Amino, for ellers kan du bare skride. :)

Jeg siger det bare.  

Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:14

Til Admin: Husk også at censurere mit indlæg i posts der har quotet mig.

Tilmeldt 21. Dec 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:13

Hej Marmut

Jeg tror bestemt også det er et spørgsmål om at ramme brugerne med de rigtige kampagner, vores erfaring viser klart at de rigtige kampagner kan skabe en stor trafik. Så det er bare med at kigge rundt og finde de kampagner der matcher profilen på dine brugere.

TradeTracker har på det seneste haft flere kampagner der har haft stor succes på facebook

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:25

Jeg har en side med 17000 likes, og jeg tjener nok 10-20 kroner hver gang jeg poster min video fra goviralnetwork. - Jeg gør det pt. også hver dag.
Men det der er vigtigt er at videoen passer til din målgruppe! Så tjener du en del mere.
- Så kig efter de gode videoer, som du tror 'dine' fans vil trykke på. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)