Hej amino'er.. Jeg syntes efter hånden at det er tit jeg støder ind i de unge iværksætter, som har en drøm om at blive selvstændig og bare tjene alle de mange millioner. Jeg syntes bestemt at de er dejligt at se hvor mange unge der har en iværksætter drøm, men burden den ikke bare blive ved drømmen lidt endnu? Jeg tænker at hvis man som 15 årig bare får af vide at det med at komme igang, om det så ikke lige er lidt for meget? Hvis de endelig kommer igang så er der jo et tons vis af problemer man skal i gennem i starten.. Hvor mange vil tage en 15 åring seriøst, men mindre det er den samme årgang de henvender sig til? Måske det kunne være godt hvis det lige fik lidt mere alment viden, samt noget livserfaring? Ved godt man altid kan finde nogle guldkorn, men skal de ikke lige nå at nyde "ungdommen" inden vi giver dem alt for store drømme? |
Unge mennesker skal bare igang - Der findes jo en masse unge mennesker med gå-på-mod, viljestyrke og dygtighed som brænder for det de laver - og de skal bare igang med det samme! Hvorfor vente? Du går glip af erfaring på godt og ondt.
Jo før du går igang, jo større er din chance for at slippe igennem successen nåleøje :-)
Livserfaring er én ting, erfaring inde for iværksætteri er noget helt andet!