Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unge iværksætter? - men 14-17 år

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 25. Jun 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er..

Jeg syntes efter hånden at det er tit jeg støder ind i de unge iværksætter, som har en drøm om at blive selvstændig og bare tjene alle de mange millioner.

Jeg syntes bestemt at de er dejligt at se hvor mange unge der har en iværksætter drøm, men burden den ikke bare blive ved drømmen lidt endnu?

Jeg tænker at hvis man som 15 årig bare får af vide at det med at komme igang, om det så ikke lige er lidt for meget? Hvis de endelig kommer igang så er der jo et tons vis af problemer man skal i gennem i starten.. Hvor mange vil tage en 15 åring seriøst, men mindre det er den samme årgang de henvender sig til?

Måske det kunne være godt hvis det lige fik lidt mere alment viden, samt noget livserfaring?

Ved godt man altid kan finde nogle guldkorn, men skal de ikke lige nå at nyde "ungdommen" inden vi giver dem alt for store drømme?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03

Unge mennesker skal bare igang - Der findes jo en masse unge mennesker med gå-på-mod, viljestyrke og dygtighed som brænder for det de laver - og de skal bare igang med det samme! Hvorfor vente? Du går glip af erfaring på godt og ondt. 

Jo før du går igang, jo større er din chance for at slippe igennem successen nåleøje :-)

Livserfaring er én ting, erfaring inde for iværksætteri er noget helt andet! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:08

thodsen:
Ved godt man altid kan finde nogle guldkorn, men skal de ikke lige nå at nyde "ungdommen" inden vi giver dem alt for store drømme?

Jeg tror mange unge - inklusive mig selv - nyder "ungdommen" ved netop at tænke de store tanker. Du har ret i at alderen kan være en hindring, men absolut ikke grund nok til at give op.

Samtidig skal man nok passe på med at gøre livet som iværksætter til et skønmaleri. De mange millioner hænger ikke ligefrem på træerne, og det er vigtigt at vi U18 (unge) ved det :-)

Personligt befinder jeg mig stadig kun på stadiet med de store tanker, der ikke er ført ud i livet .. endnu ;-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 166
Fra  AHP Trading Skrevet kl. 20:08

Jeg har haft egen webshop siden jeg var 16, syntes jeg har lært meget af det, og er glad for at jeg sprang ud i det.
Jeg syntes det største problem har været at nogle ikke har villet have mig som kunde pga min alder.
Men det er jo bare at blive ved, til man får et ja.
Idag har jeg succes med min  webshop, en masse glade kunder, så jeg er rigtigt glad for at jeg gjorde det, og vil altid anbefale andre at gøre det samme.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:08

Jeg er 15 år

Lad mig drømme om millionerne :-) Jeg bruger Amino meget, og jeg er ikke igang med at starte noget overdrevet stort.

Men jeg dypper tærene lidt :-) Og det er jeg meget glad for jeg kan gøre nu... Jeg læser mig til enorme mængder viden i Aminos debat og fra Aminos ekspertbloggere!!

Kan ikke lige gennemskue om du synes det er godt vi er her, eller om det er negativt... Men jeg suger viden og erfaring ved at læse det i mere erfarne skriver, og det håber jeg er okay :-)

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 20:15

Jeg er også 15 år, og har store drømme.

- Men for at de store drømme kan fuldføres, kræver det mod.

Jeg sidder, ligesom Alexander også gør, og suger alt til mig, som kan suges til. Jeg følger rigtig meget med, specielt her inde på Amino.

Jeg går selv og overvejer at starte en webshop, men skal finde det rigtige tidspunkt til at starte dette.

- Spring ud i det... Lær af dine fejl, og gør dem bedre til næste gang.. 

Alle kan opnå succes... Man skal bare tro på sig selv, og kæmpe for sin sag. 

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 20:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

thodsen:

Hej amino'er..

Jeg syntes efter hånden at det er tit jeg støder ind i de unge iværksætter, som har en drøm om at blive selvstændig og bare tjene alle de mange millioner.

Jeg syntes bestemt at de er dejligt at se hvor mange unge der har en iværksætter drøm, men burden den ikke bare blive ved drømmen lidt endnu?

Jeg tænker at hvis man som 15 årig bare får af vide at det med at komme igang, om det så ikke lige er lidt for meget? Hvis de endelig kommer igang så er der jo et tons vis af problemer man skal i gennem i starten.. Hvor mange vil tage en 15 åring seriøst, men mindre det er den samme årgang de henvender sig til?

Måske det kunne være godt hvis det lige fik lidt mere alment viden, samt noget livserfaring?

Jeg er både enig og uenig. Jeg er selv 16 år gammel og driver til dagligt et web bureau, der længe har været en drøm for mig. Jeg vil naturligvis gerne tjene flere millioner, men lige pt. synes jeg blot at det er super fedt at drive en virksomhed inden for de områder, der virkelig fanger min interesse.

Jeg har naturligvis haft nogle problemer omkring CVR-nummer og diverse andet moms og skat osv., men alt dette kan jeg læse mig til på Skat's hjemmeside eller her på Amino. Hvis det skulle ende med at du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, så kan du jo blot bare selv stille det her på Amino.

Så længe du viser at du kan dit kram og har nogle konkurrencedygtige priser, så vil folk sagtens kunne tage dig seriøst. Jeg er faktisk et par gange blevet valgt fremfor ældre personer idet jeg havde nogle konkurrencedygtige priser og leverede en god præstation ved det første møde.

Faktisk vil jeg mene at der ikke er et bedre tidspunkt at starte på, end når man er ung. Du bor hjemme, har ingen faste udgifter og du har masser af tid til at drive dit projekt.

Så alle jer unge iværksættere derude, I skal ikke være bange for at gå i gang. Hvis I møder problemer, så spørg på Amino, der er masser, der er interesseret i at hjælpe jer.

De bedste hilsner,

Nicolai Busekist Ohlsen.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 20:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

thodsen:

Hej amino'er..

Hvilket tidspunkt er bedre at starte på end når man er ung? De fleste bor hjemme, ingen faste udgifter - og så har de fleste unge ligeledes masser af fritid.

Dér hvor problemet opstår er når der er unge der vil starte virksomhed KUN for at tjene de mange millioner. De kommer jo ikke bare flyvende. Men der er heldigvis mange unge iværksættere som tør tage kampen op, og kæmper for succesen - med nogle projekter, som de kan lide.

Så nej, det er ikke for meget - kun for de ældre mennesker, som sidder og ærger sig over, at de ikke selv kom i gang for mange år siden. Og ligeledes dem, som får ondt i røven når de ser unge iværksættere, som har succes eller forsøger at få det! Smile 

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 25. Jun 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:35

Jeg syntes bestemt ikke det er i problem med unge og deres drømme, tværtimod så syntes jeg det godt at have en masse drømme.. 

Syntes bare tit de unge for af vide at det kun er om at komme igang, for det er ikke så nemt som man selv går og tror.. også selvom man er sikkert på man ved hvordan man vil gøre tingene, og har styr på de problemer som kan komme! Uanset hvor gammel man er bliver man konstant overrasket over de store problemer som tit kommer ud af noget af ingenting..

Har selv været 14-15 engang med nogle store drømme, men fik en god pause derfra og så til at jeg sprang ud i det..

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 12:00

thodsen:

Jeg syntes bestemt ikke det er i problem med unge og deres drømme, tværtimod så syntes jeg det godt at have en masse drømme.. 

Syntes bare tit de unge for af vide at det kun er om at komme igang, for det er ikke så nemt som man selv går og tror.. også selvom man er sikkert på man ved hvordan man vil gøre tingene, og har styr på de problemer som kan komme! Uanset hvor gammel man er bliver man konstant overrasket over de store problemer som tit kommer ud af noget af ingenting..

Har selv været 14-15 engang med nogle store drømme, men fik en god pause derfra og så til at jeg sprang ud i det..

Jeg kan sagtens følge dig i det du siger, men mon ikke der også er ældre mennesker, der nogle gange for sig en gevaldig overraskelse over ting de ikke lige troede forholdte sig som de gjorde? Det tror jeg helt bestemt, at der er.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)