Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel bør jeg vælge?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

I dit tilfælde er det god idé hvis din udbyder har Fantastico eller tilsvarende one-click/few-click "installer" af Wordpress, såsom Installatron, som jeg dog ikke har erfaring med selv.

Hvis det er et dansk site kan jeg varmt anbefale megahost.dk eller meebox.dk.

Af udenlandske udbydere, hvis din side henvender sig til f.eks. amerikanske brugere, kan jeg anbefale: GoDaddy, Inmotionmosting og Hostgator.

Mange danske brugere har iflg. Trustpilot været meget tilfredse med Surftown; jeg er desværre ikke en af dem, men det udelukker ikke, at de er gode.

/Anders

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:07

Jeg kan klart anbefale dig UnoEuro.com

bedste webhotel jeg har haft nogensinde. God support, god stabilitet. Har intet at sætte fingeren på.

Med rabatkoden: MR93YG får du 3 måneder gratis.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 19:15

Kristoffer Hjerrild:

Unoeuro er super godt til prisen.. :-)

Enig :)

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23

Hej Rasmus

Jeg kan anbefale en løsning fra www.webhosting.dk hvor du kan få et one-click system til din Wordpress, og billig domæne registrering (50 øre) og et webhotel der passer til pengepungen og stadig er med stærk backbone.

Jeg bruger det selv til en række af mine services og når der nogle gange skulle opstå et behov for noget de ikke lige udbyder, så går der ikke mange timer inden den service bliver implementeret, så de kan godt lide at kunder kommer med feedback og de er alt andet end tunge at danse med.

Og opretter du et hotel hos dem, har du næsten lige så meget kontrol over dit webhotel, som var det din egen server, hvilket giver en grad af frihed og mulighed for skalering når den tid kommer, hvor du har brug for at ekspandere.

Start ud med det billigste hotel som de tilbyder der kan køre wordpress. Du kan altid købe til eller nedgradere undervejs.

Jeg har et par tjenester kørende, som har kørt i over 7 år nu, 100% oppetid på disse.

Har du endelig brug for support hos dem, møder du meget kompetent hjælp, som også kender lidt til alt ud over deres egne produkter, hvilket er en god fordel når man er i startfasen.

/Bjarke

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 19:38

Igen vil jeg så svare Unoeuro eller Powerhosting. Søg evt på Amino hvorfor du skal vælge dem.

Jeg vil kraftigt anbefale IKKE at vælge one.com

enjoy :-)

//Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:41

jeg ville vælge meebox ekstremt billige de kan klare trafik og de er super billige og er aldrig nede

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Sep 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:05

Thomas Svanevik:
Jeg har hørt, at andre anbefaler Surftown.

Det ville jeg ikke gøre, der er meget nedetid.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 20:23

Thomas Svanevik:
Dandomain helt fint

Ville jeg umiddelbart sige er temmelig dyrt, de tager over 100 gange mere for mailplads end mange andre udbydere., virker dog kanonstabilt ingen tvivl om det, men til en privatside er det  nok lige i overkanten.

sufttown er noget bras, var igen nede i timevis i sidste uge, kan ikke anbefales.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 20:24

Synes du skal vælge et webhotel der har god service.

Det kunne være Unoeuro, Meebox eller MLhosting.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 20:27

Webness:
opstå et behov for noget de ikke lige udbyder, så går der ikke mange timer inden den service bliver implementeret

sjovt du siger det, forespurgte netop om muligheden for SSL certifikat, nu har de lanceret til til alle kunder og helt gratis (dog med ugodkendt certifikat). Man skal dog betale et abonnement hvis man skal bruge eget certifikat, men det koster som sædvanligt 1/10 del af mange andre. Sad og legede med det forleden, det er 100% fuldautomatisk og man uploader selv sit gyldige certifikat.

været kunde der i længere tid end du, meget få problemer igennem tiden og super performance hele vejen igennem.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)