Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aktiv IT investor (100k min.) søges - Haster

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Min indiske IT parner har givet mig et juletilbud, der lyder superattraktivt, for 10000$ vil de lave en platform, der efter min mening vil være superattraktiv for alle der sælger varer på de største markedspladser som f.eks ebay, amazon ect. Alle der bruger denne løsning vil spare en del tid og vil øge deres salg med måske mere end 100%.

Jeg har ikke set andre tilbyde brugerne dette tiltag så løsningen er muligvis unik. 

Jeg forestiller mig selv at mellem 1-10% af alle der sælger på disse markedpladser vil prøve vores service (hvis de ved den eksisterer) og vil være villige til at betale 1% af deres omsætning for det, dvs. det kan blive kæmpe stort.

Når sitet er lavet skal du også have et beløb til markedsføring. Du vil have ansvaret for site og markedsføring, men min indiske IT partner kan sælge en billig SEO service. Jeg og min IT partner leverer den færdige IT platform og jeg leverer det attraktive domæne www.stockamok.com som er nemt at huske.

Jeg forestiller mig at vi deler 50/50

Det er et tilbud som kun er gældende til 25. december så det haster, hvis du vil have del i en attraktiv virksomhed. Send mig en pm hvis du har pengene og vil vide mere.

PS. Jeg besvarer ikke spørgsmål og kommentarer i tråden, det er ikke et oplæg til debat, har du pengene og mangler den rette IT ide at markedsføre så lad mig høre fra dig - i pm 

Glædelig jul til alle

Fra Smørum
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg driver www.investeringsagenten.dk, som har til formål at skaffe investorkapital til virksomheder

send mig en mail på info@investeringsagenten.dk, hvor du kort beskriver din ide og jeg vil også gerne have lidt info om dig

På forhånd tak

www.investeringsagenten.dk Kapitalformidling | www.investeringsauktionen.dk Køb, sælg og byt investeringer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)