Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15 år, og store ambitioner

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

CapperHabsen:
Jeg laver ikke rigtigt noget i min fritid, andet end computeren (surfer på amino).

Grafik:

Jeg tænker meget på grafik (logo & banners), og tekst-forfatter (evt. seo venlige).
Men igen. Jeg ved ikke hvordan jeg skal komme igang. 

Øvelse gør mester! Lav en masse forskellige logoer og bannere. Når du så er blevet dygtig og har fået noget selvtillid tilbyder du så at lave loger og bannere meget billigt eller måske gratis. På den måde viser du hvad du kan! Også ruller det der ud af!

SEO:

Læs nogle SEO bøger, så du ved hvad det drejer sig om. Også du har helt styr på det! Thomas Rosenstand har skrevet SEO-LEX, og den er rigtig rigtig god!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det handler om at kunne noget som mange andre ikke kan! Og skabe værdi...

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:03

Præcis. Men jeg jeg kender ingen programmer som er ok billige, eller gratis. - Som kan zoome, og det basale. Når jeg så har lært lidt der, er jeg selvfølgelig villig til at købe Adobe illustrator, m.m.

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 12:03

Hej Casper,

FEDT!

Brug de timer på at lære om iværksætteri. Opsøg nogle folk, og stil dem spørgsmål. Sug alle de informationer, som kan hjælpe dig på vej. Hvis du virkelig brænder for dette, skal det nok gå. Tænk på nogle idéer, og undersøg dem. Få skabt nogle kontakter, som du kan få hjælp af. 

Lær hvad det vil sige at have en webshop - Undersøg hvad det KRÆVER at have en webshop - Hvor meget det koster, og hvor meget tid det kommer til at koste dig. 

Jeg ønsker dig held og lykke..

Vi ses.

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:08

CapperHabsen:
Præcis. Men jeg jeg kender ingen programmer som er ok billige, eller gratis. - Som kan zoome, og det basale. Når jeg så har lært lidt der, er jeg selvfølgelig villig til at købe Adobe illustrator, m.m.

Jeg kender ikke så meget til det, men hvad med et program som gimp? :-)

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:13

Jeg vil på ingen måde anbefale gimp.
Jeg har selv prøvet det, og jeg synes det er meget indviklet.

Jeg kan bla. ikke finde den berømte Zoom funktion m.m.
Så vil jeg hellere bruge paint :-). 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:21

Casper Jensen:
Jeg vil på ingen måde anbefale gimp.
Jeg har selv prøvet det, og jeg synes det er meget indviklet.

Jeg kan bla. ikke finde den berømte Zoom funktion m.m.
Så vil jeg hellere bruge paint :-). 

Paint mangler jo ekstremt mange funktioner, han kan jo ikke lave et ordenligt logo i paint! Det er der ingen der kan...

- Alexader Baandrup Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27

Nej, det er der sku ikke - min fejl..

Men min pointe var bare at jeg fatter brik af Gimp.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06

Kender ingen, desværre.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 19:31

Altså hvis du synes gimp er indviklet, så vil jeg ikke råde dig til at købe illustrator, eller nogle af adobes produkter.

Jeg startede selv med gimp, og jeg brugte alt min tid på youtube, e-bøger om grafik, farve kombinationer, og meget mere...

Hvis du har slettet gimp så download det igen, og prøv alle dets funktioner. Prøv evt. at gå på youtube, og find nogle basale metoder til at lave illustrationer.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 20:46

Det synes jeg er et godt råd - Gimp er faktisk et rigtig godt program - een af de vigtigste funktioner er muligheden for at arbejde i lag mv.

Hvis du har 6 timer til rådighed hver dag - så brug et par timer til at arbejde med grafik. Giv dig selv nogle tænkte cases - f.eks. lav en maskot til en fodboldklub, et logo til en sportsklub eller et layout til en webside. Alle disse ting kan man lave i Gimp.

Det handler meget om at øve sig i at få gode idéer - programmerne er sekundære.

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)